Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geen cent te makken weer op tv

• annie kruijs

hebben jullie ook massaal gekeken donderdag naar ….geen cent te makken…..ik vind het een leerzaam programma, deze week viel de schade (gelukkig) wel mee…..volgende week is het gekker volgens mij…groetjes allemaal…en hou je handjes op de knip, de laatste (duurste) maanden van het jaar!!

• wolter

Ja Annie, een jongeman die bijna alles er doordraait voor zijn hobby (U2) en auto. Zijn lieve vrouw staat er bij en kijkt er naar………….. Inkomen is 1450 euro, twee minuten later 2050.. (ik denk dan: hoe kan dat. Kinderbijslag? Nee, dat is geen 400 euro per maand. Blijft onduidelijk. Maar je ziet het: weer een voorbeeld van bijna niets regelen en rekeningen in de onderste la. Abonnementen bij de vleet en MOBIEL bellen dag en nacht. (dat bellen is overal de GROOTSE KOSTENPOT) Soms vraag ik mij af: sporen die mensen wel……………..

• annie kruijs

hallo wolter! dat verschil in inkomen kwam volgens mij, doordat die vrouw ook wat van de belasting kreeg, omdat ze niet werkt, is geloof ik 160, euro, de rest was dan kinderbijslag,en vacantiegeld gedeeld door 12. en dan kom je natuurlijk aardig in de buurt van die 2000, euro, groetjes Annie.

• marijke

ik heb het niet gezien maar ik weet hoe dat programma er uit ziet . Ik vind het een waardeloosprogramma dat niets oplost. Maar wat er mis is in de maatschappij en dat moeten ze eens gaan aanpakken .is dat deze generatie wordt opgevoed via de media met het idee dat je alleen iets moet kopen via een lening. Ik vind dat voorstel dat van de week iemand van de regering had(weet niet meer wie) om een leenverbod in te stellen voor iedereen met een laag inkomen prima. Meestal worden er dingen gekocht op afbetaling die niet eens echt nodig zijn maar gewoon omdat het zo makkelijk koopt met geleend geld.

• missy

ik ben het niet met je eens dat het een waardeloos programma is ,maar goed ieder ze eigen mening .

maar vind het wel heel raar dat de sponsers allemaal krediet verstrekkers zijn .

Aan de ene kant willen ze mensen helpen maar aan de andere kant maken ze wel reclame voor een lening etc. af te sluiten .

groetjes

• wolter

maar vind het wel heel raar dat de sponsers allemaal krediet verstrekkers zijn .

Dat is niet raar Missy: die betalen dat. Voor de rest zeg ik maar niets meer. Maar ze zijn er niet om te helpen, maar geen Hollander die het door heeft……

• sunny

wordt het programma nog herhaalt en zo ja wanneer?

• Janny

AMEN!!! Tjonge wat ben ik het met je eens! Die knaap met zijn dure auto en dure hobbie had een schop in zijn hol gekregen van mij i.p.v. hulp!