Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geld lenen

• Pris

Hallo,

Wie kan mijn zsm even geld lenen tot me salaris binnen is.

Ik heb met spoed 2000 euro nodig want er zijn wat problemen met me werkgever vandaar dat ze niet uit willen betalen.

Ik ben werkzaam als gastouder en nu kan de vraagouder niet alles gelijk betalen en nu willen ze mij ook niet uitbetalen tot de vraagouder uitbetaald.

Maar mijn rekeningen lopen ook al op ik moet echt dringend geld hebben anders word ik dalijk uit me huis gezet en dat zou heel erg zonder zijn want ik weet dat ik het geld wel krijg.

Ik ben ook bereid om rente te betalen als er maar iemand is die me met spoed kan helpen.

Ik hoop spoedig iest van iemand te horen.

• Emil

1) Schrijf onmiddelijk een in gebreke stelling naar de instantie die jouw moet betalen.

Maak duidelijk dat jij met hen een overeenkomst heb voor uitbetaling en niet met de “vraagouder” zoals jij dat noemt. Meld dat bij uitblijven van betaling alle kosten die hieruit voortvloeien op hen verhaald zal worden.

Wacht op een schriftelijke reactie. Als de instantie dom genoeg is dit verhaal in een schriftelijk antwoord tebevestigen, neem je contact op met een deurwaarder en laat beslag leggen.

2) Vraag een betalingsregeling aan bij je verhuurder (schriftelijk).

Jij bent dan in overleg. Zij moeten jouw aanvraag behandelen alvorens je uit huis te plaatsen. Zorg wel dat je de eerst volgende nota betaald.!!

3) Ik denk niet dat mensen je helpen door geld te lenen. Bovendien zal je op deze pagina voornamelijk mensen met schulden aantreffen. Aan hen de boodschap: alleen hij/zij die goed zorgt voor zichzelf, kan goed voor een ander zorgen.

4) Reageer altijd als je het niet eens bent met een rekening of als je niet kunt betalen. Laat je niet onder druk zetten en doe alleen toezeggingen die je waar kunt maken. Zorg dat je schulden niet verder oplopen.

• Suus en ? (31-1-06)

Hoi,

het werkt dus niet zo dat je hier kan prikken en dat iemand je zomaar geld leent want hier zitten vast geen miljonairs te lezen,maar alleen maar mensen met zelf geldzorgen die hier hopen een goede tip hopen te vinden waar ze zelf iets aan hebben, en zoals hierboven geschreven door Emil zal ik dat maar gaan doen als ik jouw was want er is geen vreemde die zomaar 2 duizend euro aan je leent zo werkt het namelijk niet.Je kunt hier terecht met je vragen en daar kan je een antwoord op krijgen.Succes in ieder geval en pak alles verstandig aan.;)