Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oproep Margriet

• tijdschrift Margriet

Geen schulden meer in 2006?

Voor het weekblad Margriet ben ik op zoek naar mensen die als goede voornemen voor 2006 van zijn schulden af wil en hierover wil vertellen in Margriet én ook op de foto wil. Het is de vooral de bedoeling dat het een optimistisch verhaal wordt. Ik zoek iemand die volgend jaar echt haar beste beentje voor gaat zetten en alles op alles gaat zetten om van haar geldzorgen af te komen. En je hebt een stok achter de deur, want aan het eind van 2006 kijken we in Margriet of het gelukt is. Dus ben je een vrouw tussen de dertig en de vijftig jaar en ben je bereid goede voornemens om te zetten in actie, stuur dan een mailtje met gegevens over jezelf én een foto naar s.bremmers@sanoma-uitgevers.nl.

• annie kruijs

het lijkt me wel wat…hulp hiermee…maar om nou op de foto met mn verhaal in Margriet? Dat durf ik echt niet!! Is er geen mogelijkheid om, naart een gezin in beeld..ook een schaduwgezin neer te zetten? Met vriendelijke groeten Annie Kruijs

• falconimpact

en wat heeft margriet er voor over om een gezin te volgen en te fotograveren?

:D:D:D

• annie kruijs

nou da s een goeie….waarom zijn we op dit forum…niet omdat we onasis achter onze naam hebben!!!!

• Gravin

mischien betalen ze je schulden als ze zien dat je je best hebt gedaan:?:?

Kan je rekenen

Nou reken dan maar nergens op :D:D:D:D

• Straatje

Ik vind het een nogal vreemde oproep. Hoe kan je je best doen om uit de schulden te blijven, als je iedere maand structureel te weinig geld krijgt? Ik heb al op alles bezuinigd: verzekeringen de deur uit, telefoon afgesloten, auto weg, tv-gids opgezegd, vier geen verjaardagen meer, ga nog nauwelijks naar de kinderen, eet niet meer voldoende, zit ‘s winters in de kou, douche niet meer dagelijks enz. enz. Ik kan me wel voornemen om uit de schulden te blijven, maar daar heb ik niets over te zeggen, dat bepalen namelijk onze zogenaamde ’christelijke' ministers.

• decarrion

en mannen ?

lees aurelius augustinus

Rilke in het Duits

maar geen brood op de plank en voor mijn dieren…tijdschrift Margriet schreef:

>

>

> Geen schulden meer in 2006?

> Voor het weekblad Margriet ben ik op zoek naar mensen die als

> goede voornemen voor 2006 van zijn schulden af wil en

> hierover wil vertellen in Margriet én ook op de foto wil. Het

> is de vooral de bedoeling dat het een optimistisch verhaal

> wordt. Ik zoek iemand die volgend jaar echt haar beste

> beentje voor gaat zetten en alles op alles gaat zetten om van

> haar geldzorgen af te komen. En je hebt een stok achter de

> deur, want aan het eind van 2006 kijken we in Margriet of het

> gelukt is. Dus ben je een vrouw tussen de dertig en de

> vijftig jaar en ben je bereid goede voornemens om te zetten

> in actie, stuur dan een mailtje met gegevens over jezelf én

> een foto naar s.bremmers@sanoma-uitgevers.nl.