Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

aan het eind van mijn latijn

• bianca

Weet op het moment niet meer hoe ik uit de problemen moet komen. Onze woning staat al ruim een jaar te koop. Als we die kwijt zijn zijn we van de problemen af. Heb al meerdere malen geprobeerd met de bank een regeling te treffen, maar die zijn volgens mij alleen maar uit op rentes vangen. Ik weet donders goed dat wij het voor een groot deel zelf in de handen hebben. Weet echt niet meer wat ik moet doen. Wie kan mij een goede tip geven.

• annie kruijs

Is het een moeilijk verkoopbaar huis ofzo…en anders kan je misschien wat aan de prijs doen? Lager, misschien is het dan eerder verkocht? Mijn vriendin heeft het zelfde gehad, maar die was al verhuist in haar andere koopwoning….een jaar dubbele lasten, en nog niet verkocht, toen is ze weer terug gegaan naar haar eerste huis, en dat andere was ze sneller kwijt…het heeft haar ook veel problemen gegeven, en nog….heel veel sterkte!!!!!

• Agnes P

Je zou kunnen overwegen om ze allebei te koop te zetten en het huis waar als eerste mensen voor komen te verkopen. Ook als dat inhoud dat je terug moet verhuizen. Je bent dan in elk geval van je dubbele lasten af.

Veel succes,

• bianca

Wij zitten niet met dubbele woonlasten. Wij hebben alleen deze woning te koop. Wij gaan ook niet eerder een andere kopen dan dat we deze kwijt zijn. Maar het geeft wel een hoop problemen zo. Weet echt niet meer hoe ik de maand rond moet komen en helemaal niet nou de dure feestmaanden er ook nog aankomen. De rekeningen en boodschappen zullen wel gewoon door moeten gaan. Probeer al op zoveel mogelijk te bezuinigen, maar kan echt niet meer doen nou.

• sunny

Misschien kan je een baantje zoeken???

Je geeft niet veel informatie en wij hebben dus niet veel houvast voor tips.

In ieder geval sterkte en ik hoop dat je je huis toch nog snel kan verkopen.

• Agnes P

O sorry dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen.

Dan wens ik je veel succes en hoop ik dat je een oplossing vind.

Groetjes,

• sunny

visualiseer dat er een koper is en dat je je huis voor meer dan de vraagprijs snel kwijt kan.

Doe de visualisatie zo echt en uitgebreid mogelijk en geloof er in dat er snel een koper komt.