Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nootkreet

• enid

wie kan mij geld lenen het gaat om 1500 euro ik ben bijstandmoeder met 2 kids mail mij

• falconimpact

hoe komt het dat mensen denken dat ze hier financieel geholpen kunnen worden?

er kunnen hier enkel tips gegeven worden, geen geld.

• Lizzy

Zie mijn tips hieronder, bij “Help”. Bedelen om geld lost niets op, ga de instanties af en zorg dat je structureel uit de problemen komt. Er is hulp genoeg, maar je moet er zelf dus achteraan gaan. En nee, ik heb niet makkelijk praten, want ik heb in eenzelfde situatie gezeten. Ik heb weken zelfs niks te eten meer kunnen kopen voor mij en mijn kind en we stonden bijna op straat. Nu zit ik in de schuldhulpverlening, moet met 45 euro per week rondkomen maar over een paar jaar ben ik schuldenvrij!

• marijke

ik vind het ook wel makkelijk hoor. wil je perse vragen om geld? ga dan ergens in een stad staan zingen met een bakkie voor je op de grond. Schijnt goed te verdienen heb ik weleens gelezen,

Mensen die geld teveel hebben vind je hier niet het heet hier niet voor niets geldzorgen.

gr.Diny

• patricia

nou idd ik snap niet hoe je het durf te vragen

• Elly van Santen

Nee helaas heb zelf ook niets,ik snap wel dat je het uit pure wanhoop probeert overal dus ook hier sterkte Elly

• Sylvana

snap ook niet dat je het hier vraagt hier zijn we allemaal arm hihi

misschien dat een of andere rijke malloot hier elke dag het prikbord afspeurd om zieltjes als ons te helpen whaha

nee hoor vind het erg rot voor je ik begrijp echt dat je soms zo diep in de put zit dat zelfs dit gewoon in je op komt… dus ja…. ik denk alleen niet dat het veel zal uithalen

heel veel sterkte