wie kan mij geld lenen het gaat om 1500 euro ik ben bijstandmoeder met 2 kids mail mij
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsZie mijn tips hieronder, bij “Help”. Bedelen om geld lost niets op, ga de instanties af en zorg dat je structureel uit de problemen komt. Er is hulp genoeg, maar je moet er zelf dus achteraan gaan. En nee, ik heb niet makkelijk praten, want ik heb in eenzelfde situatie gezeten. Ik heb weken zelfs niks te eten meer kunnen kopen voor mij en mijn kind en we stonden bijna op straat. Nu zit ik in de schuldhulpverlening, moet met 45 euro per week rondkomen maar over een paar jaar ben ik schuldenvrij!
snap ook niet dat je het hier vraagt hier zijn we allemaal arm hihi
misschien dat een of andere rijke malloot hier elke dag het prikbord afspeurd om zieltjes als ons te helpen whaha
nee hoor vind het erg rot voor je ik begrijp echt dat je soms zo diep in de put zit dat zelfs dit gewoon in je op komt… dus ja…. ik denk alleen niet dat het veel zal uithalen
heel veel sterkte
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?