Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Low-budget recepten

• Marianneke

Heb je belangstelling voor goedkope recepten of voor recepten van vlees en groenten die deze week in de aanbieding zijn;kom dan eens kijken bij:

http://groups.msn.com/Delow-budgetkeuken

• falconimpact

ja die is lekker moet je eerst perse lid worden.

• Marianneke

Ja,maar dat is toch niet erg.Gewoon even aanmelden en ik laat je binnen.En het is gratis hoor.Het is een club op MSN.

• Mieke

Marianneke,

Ik heb me aangemeld als lid en heb bevestiging gekregen, maar kan de community niet op. Krijg de melding dat ik geen lid ben?

Het ligt niet aan msn of zo, want bij andere communities kan ik er gewoon in.

Heb al wel een wekelijkse samenvatting binnen, dus ik moet in de ledenlijst staan.

Zou je eens kunnen kijken waar de fout zit?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Mieke

• Marianneke

Hoi Mieke

Het ligt wel degelijk aan MSN.Ik heb het zelf ook wel eens,dat ik m'n eigen club niet op kan.En je bent de 3e al deze week die dit ook heeft.

Het enige wat we kunnen doen is,geef hier even je nickname op.Dan kan ik je verwijderen als lid en dan kun je je weer opnieuw aanmelden.Dit wil nog wel eens helpen. Maar laat me wel even weten of je dit goed vindt.

Liefs Marianneke

• Mieke

Hoi Marianneke,

Dat is goed, verwijder me maar en dan meld ik me morgen opnieuw aan.

Ik heb je gemaild.

Groetjes,

Mieke