sorry hoor ff van me afschrijven,
mijn uitkering is overgemaakt werd ik dinsdag over opgebeld omdat het al te laat was, donderdag werd ik weer uit bed gebeld dat het in orde gemaakt werd, dus ik ruzie ik zeg ik ben al opgebeld dat het is geregeld.Nu is het gisteren eindelijk overgemaakt zeiden ze, dus ik de bank gebelds, zegt ja hoor van abn naar abn bank is 1 dag verwerkingstijd, dus ik hoop dat het vandaag gestort word, en nu nog steeds niks, ik ben kapot, ik kan niet meer, mn buik is nu 6,5 maand zwanger en ben het zo zat aan het lijntje te wordengehouden door al die lulkoek van anderen, maar ik zit wel al dagen zonder eten, ben zo uitgeput kan alleen nog maar huilen,had me zo verheugd denk lekker boodschappen doen voor het weekeind,zaterdag ff lekker eruit want ik ben het spuugzat om nu al 3 maanden alleen maar in huis te zitten, mn man komt thuis en vertel dat er nog steeds niks is, weer een heel verpest weekeind:(naar mn oma kan ik ook niet meer gaan want die belde vannochtend ook al van:je had beloofd deze week mn centjes terug te brengen,kon ik ook weer uitleggen dat het wel maandag zal worden, ik ben het ff helemaal zat, jullie hebben er helemaal niks van maar ik kan het zo ff lekker van me afschrijven:(