Vandaag ben ik weer 600 euro schulden minder rijk:DMn centjes waren binnen en gelijk hopsake alle lasten weer betaald en een groot gedeelte van die rotschulden,mn lijstje word steeds kleiner, ben gewoon trots op mezelf:D
En ik heb gisteren samen met mn man toch nog een mooie klerenkast kunnen uitzoeken ,omdat door de verbouwing van de babykamer de inbouwkasten eruit meosten,hadden we geen klerenkast meer en ligt alles al 2 maanden op een strijkplank, en nu kunnen we volgende week dinsdag weer alles netjes in een mooie kast doen, ben weer helemaal happy:D:D:D
Het is soms erg zwaar maar elke maand is het voor mij zo heerlijk gevoel als ik weer een hoop schulden heb kunnen opruimen, het voelt fantastisch ondanks dat je niks aan je geld hebt en het gelijk de deur uit is naar die rotzakken,en je weer weet dat je huur en je energie en telefoon en alles betaald is, ik weet wel er zijn nog steeds voor een kleine paar duizend euro schulden maar elke maand maak ik een overzicht en word het steeds kleiner, ik ben nu gewoon echt ff trots opmezelf:D zo dat ben ik ff weer kwijt:D