Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie kan ik hier blij mee maken?

• Lizzy

Ik heb nog een Graco kinderwagen staan, waar mijn zoontje nu toch echt uitgegroeid is. Kleur donkerblauw, met regen/zonnekap, boodschappenmand, afneembaar tafeltje. Zeer makkelijk inklapbaar. In vele standen verstelbaar, dus ook geschikt voor babies. Hij is dus wel duidelijk gebruikt, maar ziet er nog goed genoeg uit en rijdt heerlijk. Ik heb er een aantal jaren erg veel plezier van gehad, mijn zoontje ook. Zomaar weggooien vind ik zonde. Je krijgt er een pak Sunil waspoeder van 5,5 kilo bij. Want kleine kindjes kosten een hoop geld;-) Wie kan ik hier blij mee maken? Af te halen in Amstelveen. Eventueel heb ik een foto van een vergelijkbaar model.

• Suus en ? (31-1-06)

He meid, ik heb alles al compleet inmiddels maar ik geef je vene een goede tip: verkoop hem op www.martplaats.nl allicht kun je er nog een leuk klein centje voor vangen, ik heb zelf namelijk heel erg veel babyspullen van marktplaats gekocht, en het staat er niet opgeschreven en heb zo toch een beetje goedkoop alles in mijn style kunnen kopen, zoals een box die in mijn koloniale interieur past en een hele leuke moderne kinderkamer, en een mooi combi kinderwagen van advantage voor 75 euro.