Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

deurwaarder en auto

• decarrion

beste allemaal,

morgen komt een deurwaarder al mijn goederen besschrijven; een gedeelte heb ik kunnen “wegzetten”. Om dingen te kunnen “doen” heb ik een recentelijk een oud autootje gekocht ook om dit soort zaken. Mijn vraag is weet een deurwaarder dat en of kan hij dat weten.

Ik zit nu 6 jaar in de bijstand en de boedel ziet er niet uit, maar er zijn toch persoonlijke dingen waar ik aan gehecht ben..

• sylvia

hallo,ik heb het zelfde meegemaakt en ja ze weten dat je een auto heb ik zou zeggen zorg voordat ze komen dat je auto op een andere naam staat,en dat die niet bij je voor de deur sta ik heb dat toen ook zo gedaan en toen konden ze niet me auto in beslag nemen .succes er mee.

groetjes sylviadecarrion schreef:

>

> beste allemaal,

>

> morgen komt een deurwaarder al mijn goederen besschrijven;

> een gedeelte heb ik kunnen “wegzetten”. Om dingen te kunnen

> “doen” heb ik een recentelijk een oud autootje gekocht ook om

> dit soort zaken. Mijn vraag is weet een deurwaarder dat en of

> kan hij dat weten.

> Ik zit nu 6 jaar in de bijstand en de boedel ziet er niet

> uit, maar er zijn toch persoonlijke dingen waar ik aan

> gehecht ben..

• decarrion

dnak je Sylvia

ga ik aan werken….

alles in nu weg …

• sylvia

hoi nog ff je moet niet alles weg halen die vrouw die toen beslag bij mij kwam leggen die heb mij een beetje uitgelegd hoe dat ga en als je echt niks meer heb staan dan vermoeden ze dat je alles ergens anders heb neer gezet en het hangt dan van de hoogte van het bedrag af anders kunnen ze ook nog een rechtzaak tegen je gaan beginnen omdat ze dat vermoeden hebben dus het is ook erg afhankelijk om wat voor bedrag het ga als het een paar honderd eoro is zullen ze niks beginnen met je.nou als je nog meer wilt weten vraag je het maar want ik heb echt alles nu al meegemaakt als je vragen heb dat zal ik zeker het antwoord weten.veel sterkte en la je niet kisten het leven heb ook nog zijn leuke momenten .

groetjes

• decarrion

nee hoor

eer was all niks, dus het valt niet op…

waarschinlijk “denken” ze dat er wat is

het gaat om E 470 en naar mijn idee gaan ze met deze oude boedel toch niks beginnen…

fijn dat je me nog even een hart onder de riem steekt

bednakt sylvia

..'t is er ook een leuke maand voor…

• sylvia

ja maar zo zijn ze he als ze mensen kunnen pakken met de feest dagen doen ze dat ook graag.en ja voor dat bedrag zullen ze weinig doen.of ze laten het zo of je kan een simpele regeling krijgen van vermoed ik 20 euro per maand.ik zit zelf in de ellende door echt scheiding en das al 4 jaar geleden mijn man heb alle schulden gemaakt hij betaal niks dus ik draai voor alles op momenteel ik heb tijden gehad dat ik het niet meer trok ik durfde niet meer thuis te zijn voor al die deurwaarders maar nu heb ik zo iets he dit is wel mijn leven die er aan onder door ga geloof me nu heb je het moeilijk maar binnenkort ga je het zonnetje weer zien ik ben nu 30 en ik ga leven nu tuurlijk ik blijf het moeilijk hebben met betalen en het lullige is iook nog eens met die deurwaarders dat ze echt geen rekening met de feestdagen houden had gevraagd of dat ik deze maand kon overslaan met aflossen ivm de feestdagen en dat ik 2 kinderen heb die ik graag ook wat extra wil geven nou het itereseerd ze niks hoor het zijn echt lijers zolang ze zelf maar geld hebben.maar kom op voor jou ga het zonnetje ook snel weer schijnen ik hoop dat je er vandaag door heen komt en ik hoop voor je nu je niks meer heb dat ze je netjes een regeling geven.

groetjes

• Djoj40

Wat mij verbaast is het feit dat sommige zeggen dat deurwaarders/kantoren niet deugen. Het lijkt mij, dat als je in alle eerlijkheid tijdig je situatie uitlegt, er m.i. altijd een regeling te treffen valt. "

Uiteraard zal het dan nog niet makkelijk zijn, maar beter iets dan niets…zeg ik dan.