Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

afsluiting gas/licht

• hulpzoeker

Ik ben al een hele tijd bezig met de energiemaatschappij en nu gaan ze me afsluiten ……

Als ik voor vrijdag geen 3000 euro betaal zit in in het donker en de kou met mijn kids , ik snap niet dat iemand dat over zijn hart kan krijgen en het uit te voeren. Ik heb al geprobeerd een afbetalings regeling , maar mooi niet….

Het betreft hier een jaar nota van 2 jaar , ik heb hun er 2 jaar geleden al op gewezen en toen hebben ze de standen naar beneden gedaan dus nu een mega nota tot gevolg.

Ben al zo lang bezig maar met de maatschappij valt NIET te praten ….

Wie o wie weet voor mij een laatste strohalm , zodat ik toch kerst warm en met licht kan vieren met de kinderen ???

Ik heb al zoveel geprobeerd , maar het lukt me echt niet.

Waar kan ik terecht ???

HELP HELP

• Dreamcommander

Hmm … vreemd. Ben benieuwd welke energiemaatschappij dat dan is want volgens mij is het energiemaatschappijen bij wet verboden om in de maanden December tot en met Februari mensen af te sluiten

• marijke

misschien dan een bangmakerij spelletje van de maatschappij? Erg associaal vind ik.

Ik zou zeggen zoek de publiciteit.probeer of je een krant of nieuwszender kan interesseren voor je probleem als het bekend wordt dan zoeken ze wel een oplossing voor je.

succes Diny

• Elly van Santen

Zit er precies hetzelfde bij ben zelf inmiddels afgesloten en doe het al een tijdje met een campinggaz-brandertje, het enige war u nog kunt proberen is een aanvraag via de gemeentelijke kredietbank het probleem bij mij is dat ik niet genoeg inkomen heb om tot een aflossing te komen maar misschien lukt het u wel, als u afgewezen word bij de gkb kunt u het ook nog via de bizondere bijstand (sociale dienst)proberen.

• adrie

dat begrijp ik niet van jou !je bent afgesloten en je hebt internet .of zit je op je werk!

dat kan nartuurlijk.

volgens mij mogen ze je niet afsluiten in de wintermaanden .ga naar d gemeente nee heb je ja kan je krijgen .

adrie

• hulpzoeker

Hallo Dreamcommander.

Bedankt voor je reaktie , ik hoop dat je inderdaad gelijk heb .

De gedachten alleen al maakt me radeloos , zonder stroom en een warme kachel.

Ik heb inmiddels wel de geschillencommisie ingeschakeld . En een afspraak bij de Stadsbank gemaakt, ik hoop inderdaad dat je gelijk heb en dat ze niet mogen afsluiten, dan kan ik het geld wel bij elkaar krijgen en ben ik van alles afDreamcommander schreef:

>

> Hmm … vreemd. Ben benieuwd welke energiemaatschappij dat

> dan is want volgens mij is het energiemaatschappijen bij wet

> verboden om in de maanden December tot en met Februari mensen

> af te sluiten

• sylvia

hallo,

vind het heel erg voor je ik ben 2 jaar geleden afgesloten geweest in de maand december dacht ook dat dat niet mog.nou sorry maar dat mag dus wel ze sluiten je gewoon af het boeit ze niks dat je met de feestdagen zonder stroom zit.en het lulligste is ook dat als je afgesloten ben dan kan je wel een regeling krijgen maar ze sluiten je pas weer aan als alles betaald is.sorry dat ik dit schrijf maar ik vind wel dat je moet weten waar je an toe ben.die mensen die hebben gewoon geen hart meer.en het is klote dat ze je mogen afsluiten wanneer hun dat wil.mijn advies is betaal zo snel mogelijk voor dat je afgesloten word want ze doen het echt hoor.kan je niet bij iemand dar bedrag lenen.of is het te veel zodat je het niet kan lenen.ik wens je ondanks alles wel hele fijne feestdagen toe,en kom op he la je niet kisten,alles komt op zijn tijd weer goed.ik wens je heel veel sterkte en als je nog meer wilt weten dan hoor ik het wel.

groetjes sylvia en nogmaals heel veel sterkte ik weet hoe het is.

• sunny

Ze doen het juist expres voor de feestdagen omdat ze dan mogelijk makkelijker hun geld krijgen.

• hulpzoeker

was het maar waar dat ik het kon lenen , het is een vrij hoog bedrag.

maar heb inmiddels ook de geschillencommisie en de NMA ingeschakeld.

maar hopen dat er iets uitkomt.

moet er niet aan denken zonder kachel en licht te gaan zitten met kerst en oud en nieuw.

Maar je heb gelijk als je het heb over dat die mensen geen hart hebben , echt niet normaal.

Maar ik heb sinds een maand een andere energiemaatschappij dus daar heb ik misschien geluk mee , we wachten het af.

thanks voor je berichtsylvia schreef:

>

> hallo,

>

> vind het heel erg voor je ik ben 2 jaar geleden afgesloten

> geweest in de maand december dacht ook dat dat niet mog.nou

> sorry maar dat mag dus wel ze sluiten je gewoon af het boeit

> ze niks dat je met de feestdagen zonder stroom zit.en het

> lulligste is ook dat als je afgesloten ben dan kan je wel een

> regeling krijgen maar ze sluiten je pas weer aan als alles

> betaald is.sorry dat ik dit schrijf maar ik vind wel dat je

> moet weten waar je an toe ben.die mensen die hebben gewoon

> geen hart meer.en het is klote dat ze je mogen afsluiten

> wanneer hun dat wil.mijn advies is betaal zo snel mogelijk

> voor dat je afgesloten word want ze doen het echt hoor.kan je

> niet bij iemand dar bedrag lenen.of is het te veel zodat je

> het niet kan lenen.ik wens je ondanks alles wel hele fijne

> feestdagen toe,en kom op he la je niet kisten,alles komt op

> zijn tijd weer goed.ik wens je heel veel sterkte en als je

> nog meer wilt weten dan hoor ik het wel.

>

> groetjes sylvia en nogmaals heel veel sterkte ik weet hoe het

> is.

• DE_GEKSTE

het gaat er niet om of ze een hart hebben die menssen vinden het ook rot voor he

maar doen gewoon hun werk

ik heb ook gezeik gehad ik moest ff 2500 euro bij betalen dat was zwaar k ut wand daar ging weer een deel spaar geld

maar ik hoop dat het lukt voor je

en fijne dagen