Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oproep tijdschrift Yes

• Dali

Voor een artikel in Yes ben ik op zoek naar vrouwen (18-25 jaar) die met financiële problemen kampen en hierover wil vertellen.

Sta je teveel en/of te vaak rood? Is het voor jou qua financiën onmogelijk om de losse eindjes aan elkaar te knopen? Of heb je torenhoge schulden en wil je daar graag wat aan doen met behulp van een deskundige?

Stuur een mailtje met je naam, leeftijd en jouw verhaal in het kort naar: dalida.moharram@gmail.com

• DE_GEKSTE

is het niet zo als jij voor de yes zou werek dat je ook een email aders zou hebben van hun

• Dali

Om antwoord te geven op jouw vraag:

Ik ben freelance schrijver voor het tijdschrift Yes. Ik zit dus niet 40 uur per week op de redactie. Vandaar dat ik dit emailadres gebruik.

Groet

• DE_GEKSTE

als je bv dali@yes.nl zou hebben dan woord die door gestuurt naar je gmail

maar mij zal het een zorg zijn voor de rest

fijne kerst

• Anja

Hallo, mijn vriend heeft de afgelopen jaren een schuldsaneringsregeling gedaan en is er nog mee bezig. Ik heb alles voor hem geregeld en met hem meegeleefd in zijn problemen. Indien je mijn verhaal kunt gebruiken wil ik je wel helpen.