Nou na 3 maanden afwachten hebben we nu een brief gekregen van het Rivas dat we GEEN schuldhulp krijgen:?
A) omdat het faillisement van mijn man nog steeds niet is afgebroeken zoals die man al zou beweren in mei 2005
B) omdat we geen afstand willen doen van onze auto omdat we deze maand een kleintje krijgen en mijn man zonder auto ook niet zijn baan zal hebben.
dus moet je maar werkeloos worden omdat je je auto in moet leveren van de schuldhulp????????????????
Ik ben zo erg boos, had zo graag wat hulp gewild bij die laatste schulden, ik heb al zoveel zelf gedaan weer elke maand, en nooit komt me eens iet stegenmoet zeg.
Zelfs nu ik op klappen sta van mijn dochter kan ik het zelf uitzoeken.
Het ergste vind ik als je ergens betaald aan schulden, dat het bij de andere weer dubbel erbovenop komt, je kan toch niet alles tegelijk betalen, ik los iets 2 voor 2 of 3 voor 3 op, maar kan niet met 8 dingen tegelijk bezig zijn wil ik dat er ergens in het aflossen schot in zit.
Dus de laatste dingen kan ik ook mooi zelf doen, nu hebben we inmiddels geen auto op naam staan omdat we die van de buurman gebruiken, maar ja wij moeten wel de buurman betalen voor die auto, dus ook dat is geen optie, want dan krijg je geld van de schuldhulp waar je mee moet uitkomen en dat lukt dan niet omdat we wel moeten betalen voor de auto die we rijden ook al staat die niet op naam.
Wat een pokke land is dit zeg, er zijn zoveel mensen ide hun schulden niet interesseerd, en hoe harder je je best doet om eruit te komen des te harder ze je straffen in dit golera land lijkt het wel!!!!!!
IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOOO BOOSSSSSSSSS!!!!!