Een vraag… Op dit moment heb ik in Nederland schulden. Ik wil graag weg, naar het buitenland. Mijn vraag is… Wat gebeurt er als ik weer terugkom in Nederland, na met de noorderzon vertrokken te zijn..
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDan zullen ze je toch weer vinden, mij lijkt het in ieder geval geen oplossing.Het is toch niet lekker leven met in gedachten dat je schulden ontduikt.
Ik denk dat je beter beetje bij beetje alles kan gaan oplossen, het lijkt heel erg zwaar in het begin om alle papieren op orde te krijgen en je zal er dan echt een zwaar hoofd in hebben,maar als je die stap zet en je gaat toch alles beetje bij beetje oplossen zul je er toch komen, 3 jaar geleden was mijn man nog failliet en had daarnaast ook voor duizenden euro's schulden, en nu word dit ons jaar, na heel veel af te lossen elke maand en betalingsregelingen komen wij dit jaar uit de schulden, en ik moet zeggen dan krijgen wij rust en een tevreden gevoel want we hebben toch alles opgelost, en omdat we zoveel geld elke maand aan schulden betalen kunnen we dat bedrag straks goed missen en elke maand op een spaarrekening zetten.
Geloof me het begin ziet misschien zwart en zwaar maar overal is uit te komen, het kost alleen wat discipliene ,geduld en veel werken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?