Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

huisuitzetting

• my-myself-I

ik had een vraagje, ik had een huurschuld van 3500 euro ik heb hier een regeling bij deurwaarder voor kunnen treffen zonder dat het naar de rechtbank is gegaan

ik heb nu nog een bedrag van 1500 euro openstaan ik betaal wel elke maand mijn lopende huur maar deze maand had ik mijn 500 aflossing van de schuld niet betaalt….

mijn vraag was is het mogelijk dat er dan een brief kan binnnen komen voor huisuitzetting of moet er eerst hievoor naar de rechter worden gegaan

groeten

• Torance

Misschien even bij de buren vragen http://www.prikpagina.nl/list.php?f=844

• menno-

je hebt een schuld afbetalings regeling kunnen treffen, dat krijgt niet iedereen voor elkaar. Het is van noodzaak dat je je stipt aan deze regeling houd..de deurwaarder kan,als je dit niet doet, het gehele bedrag direct weer gaan opeisen, wat er nog open staat aan je huurschuld, dan is te hopen voor jou dat je dat bedrag op tafel kan ophoesten! Beter is iedere verandering gelijk te melden aan de duerwaarder. Mocht je nog meer maandelijkse afbetalingen niet gaan overmaken, dan zal de deurwaarder de uithuiszetting vermoedelijk weer in gang zetten. Ze hebben dan bij de rechtbank een poot om op te staan, je hebt je immers niet aan de gemaakte afspraak gehouden. veel succes en sterkte ermee!!