Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik word niet goed geloof ik

• *~Suus mv Megan Noah~*

ben je bezig met het oplossen van je aller aller laatste schulden, de laatste 3 dingen, na 3.5 jaar hard werken samen met je man en aflossen en aflossen, niet op vakantie kunnen en noem het maar op.

En dan bel je de laatste schuldeiser op om een betalingsregeling te treffen, en je word gewoon gekleineerd. Ik heb nog nooit in al die jaren zon lastige schuldeiser gehad als BSB & Partners.

Je zegt hoe je wil gaan betalen met aflossen, dus maart 50 euro, april 100 euro, en vanaf mei kan ik 200 euro missen per maand, maar NEE er word niet naar geluisterd, minimaal 200 euro per maand gelijk aflossen en volgende week krijg ik een gerechtsdeurwaarder die beslag komt leggen op onze spullen.In ieder geval hij schrijft alles op wat wij in huis hebben staan, en ik MOET heel mijn finanaciele plaatje opsturen naar hun. 2 keer verbraken hun de verbinding met mij, ik vertelde wat ik KAN missen, hun vertellen mij wat ik MOET missen volgens hun.

Ik snap het niet, heb net mijn man opgebeld omdat ik voor het eerst in al die jaren me zo gekleineerd voelde, je laat je goede wil zien en ik wil ook betalen, want ik wil van de rotzooi af en er word zo hard tegen je gedaan. Echt zo vroeg in de morgen en nu al volop in de tranen, dan vertel je dat er hier een kleintje in de wieg ligt van 7 weken, ze hebben er gewoon geen horen naar.

Wat moet je hier nu toch mee? Het aller laatste, wij waren al zo happy en dan gelijk aller aller moeilijkste incasso bureau waar je U tegen zegt.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

IK BEN BOOOOOOOOOOOOOOOOOOS en verdrietig.

Wat een eikels bestaan er toch in dit land zeg, ze zijn nog moeilijker dan de belastingdienst.

solly moest het even van me afschrijven, en onthoud die naam, want dat zijn echt klootzakken.

• marijke

ik kan je alleen maar adviseren om ze gewoon af te bluffen.

Degene die jij aan de telefoon hebt gehad is er waarschijnlijk een van een callcenterdie moet scoren anders staat ie morgen op straat. Schrijf ze een brief (vandaag nog) met jouw voorstel daarin en beklaag je over de onbeschofte manier zoals je telefonisch behandeld ben.

Maak een kopie van die brief en mocht er toch een deurwaarder verschijnen(wat ik niet geloof hoor) laat die brief zien. Laat je niet klein maken hoor.

succes Diny

• Marianne

Ik denk dat het ook handig is om ze tevens op de hoogte te brengen (schriftelijk),

van je betalingsvoorstel, en die dan ook te voldoen.

Jij wilt betalen en doet een redelijk voorstel,dan lijkt het mij erg onredelijk als ze dit niet willen accepteren.

maar zorg er wel voor dat je betaalt zoals in je brief vermeld.

Sterkte Marianne

• *~Suus mv Megan Noah~*

Ik heb gisteren een brief geschreven en ik heb zoals hun wilden 150 euro gelijk overgemaakt, maar ik heb in die brief ook geschreven dat ik onredelijk ben behandeled en dat de telefoonverbinding telkens werd verbroken door een medewerker van hun, maar ik heb er ook in gezet dat als ik maandag toch de gerechtsdeurwaarder aan de deur krijg dat ik dan de maandelijkse betalingen gelijk stop zet, ik vind het moet van 2 kanten komen en niet alleen van de persoon die moet betalen, ik vind het namelijk echt arrogant.

Nu hebben hun hun zin, en ik baal als een stekker, want aanstaande zaterdag gaat mijn dochtertje voor het eerst een dagje naar haar oma en opa, en zouden mijn man en ik voor het eerst sinds maanden weer eens lekker een dagje weg gaan naar Scheveingen even lekker genieten samen na die turbolente periode, maar dat feest gaat nu dus mooi niet door, want daar hebben we nu geen geld meer voor.Maar dat willen we mn schoonma niet vertellen, die is al zo blij dat ze kan oppassen een keer, en daarna zitten wij dus WEER thuis af te wachten tot ik mijn kleine meisje weer kan halen, ik baal echt als een stekker zeg.

Ben zo kwaad.Ik doe al jaren zo mijn best met aflossen, en echt nooit kan er eens iets leuks gedaan worden, heb echt lang uitgekeken naar een dagje scheveningen met mn man…………………………………………….GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR