Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Is iedereen

• Goh

van zijn/haar geldzorgen af?

• *~Suus mv Megan Noah~*

Bijna nog een klein jaartje (hoop ik) maar zoals het er nu naar uit ziet duurd het echt niet lang meer, ik kan het alleen nog steeds niet helemaal bevatten en geloven, we zijn al zo lang bezig, het is iets waar je elke hele maand weer mee bezig bent, met rekenen en rekenen, zal een raar idee zijn als ik me daar niet meer mee zou bezig hoeven te houden. Maar wel heerlijk:D En dan ga ik eerst eens een dag flink shoppen met een gevulde portomonaie de eerste maand dat we geen schulden meer hoeven af te lossen;) Vind dat ik dat dan helemaal verdiend heb, waren tenslotte niet mijn schulden, op 1000 euro na.

• Goh

Wat heerlijk Suus, en ook voor je kinderen *D

Als het goed is blijf je echter met geld bezig, alleen met veel minder druk als nu.

Zorg dat het nooit meer zover komt, en geld zal dan ook niet meer zo'n vervelende invloed hebben op je leven.

Dat is een mooie prestatie, als je er vanaf bent.

Het is bekend dat de meeste Nederlanders (mensen overal te wereld) gigantische problemen hebben als er 1x een maandinkomen niet binnenkomt.

Ideaal is dus om ook daar tegen bestand te zijn, en wel hierom: dat geeft wat rust als je actie moet ondernemen als er onverhoopt zoiets zou gebeuren.

Zorg dus altijd dat je voldoende middelen achter de hand hebt, om een maand te kunnen overbruggen uit eigen middelen.

In de maand kun je net de acties ondernemen die nodig zijn, terwijl alles nog betaald wordt.

Dat scheelt veel ellende.

En geniet van je prestatie :D Chapeau *D