Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Willen jullie mij HELPEN?

• *~Suus mv M N~*

Ik heb mijn dochtertje opgegeven aan een wedstrijd, zoveel mogelijk stemmen op haar dan word ze baby van de maand en win ik een cheque van 50 euro, dan kan ik iets mooi's kopen voor mijn dochtertje. Zouden jullie willen mee stemmen?

Ga naar www.babycentrum.com dan naar baby van de maand (staat links bovenaan) en dan stemmen op deze foto: PLEASE

Alvast heel erg bedankt, en ik hoop dat ik eind van de maand mn meisje weer ergens mee kan verwennen;)

• *~Suus mv M N~*

Sorry de foto doet het op deze pagina niet helaas, maar het is een foto, waarin alleen haar gezichtje is te zien, 3 dagen oud helemaal ingepakt in roze in een zebra geprinte maxi cosi, en haar naaam is Megan;)

• marijke

ik heb al gestemd hoor. wat een snoepertje :D succes ik hoop dat ze wint.

• marijke

suus zet je oproepje ook op de prikpagina van het conuminderforum.Hier komen nog maar zo weinig mensen en daar is het lekker druk. Misschien ook wel een leuk prikbord voor jou. Je krijgt er veel goede tips w.b bezuinigen enzo.

http://consuminderen.startpagina.nl/prikbord

succes

• Jan B

Heb ook gestemd succes

• *~Suus mv M N~*

;)

ben ik heel erg blij mee:D en ja een liefie is het zeker te weten;)