Ik ben zo verschrikkelijk kwaad echt waar, doe al 3 jaar zo verschrikkelijk hard mijn best met schulden oplossen, @!#$ nog 3 duizend te gaan bijna eruit alles opgelost weg foetsie, mijn hart was al zo aan het luchten, bijna kunnen we sparen, en wat denk je? wel godver de …………(snoert nu de mond met tape ff)
.
Mijn man zijn ex vriendin eist 10.000 euro van hem, zo heeft ze 3 jaar geleden een A4 papiertje gemaakt met een tekst erop dat hij 10.000 euro in gedeelte's terug betaald aan haar voor elke 30ste van de maand.3 zinnen staan erop.
maar nu komt het: de handtekeing is vervalst of ingescand en gekopieerd, iets in die richting en daarmee is ze ook 3 jaar geleden naar een advocaat gestapt, mijn man heeft toen contact opgenomen met die advocaat en alles uitgelegd, ze heeft ook geen aankoppbewijzen, helemaal niks.
Mijn man heeft wel een aankoop bewijs van een Opal combo die zei heeft gehouden.maar goed we hebben 3 jaar niks gehoord van haar of die advocaat.
Maar vandaag ineens een brief, overgenomen door een andere advocaat, die nu dus opnieuw 10.000 euro opeist, en mocht er geen betalingsregeling getroffen worden dan komt er een gerechterlijke procedure, maar dat kan toch helemaal niet?Daar heb je toch veel meer papieren voor nodig dan een raar opgesteld briefje?
In ieder geval hebben mijn man en ik nu een brief weer opgesteld die nu in de bus ligt,want telefonisch uitleggen had geen zin.
Echt ze krijgt nog geen cent met haar gelieg, ik kan dat mens haar bloed wel drinken.
Al zolang als mijn hubbie en ik samen zijn, loopt ze te stoken en gaat nog steeds bakkie's koffie drinken bij mijn schoonmoeder die ze ook nog eens een geboortekaartje heeft gestuurd omdat ze opa en oma waren geworden, en dat wist ze natuurlijk weer van mijn schoonmoeder.IK BEN ZO VERSCHRIKKELIJK WOEST!!!!!!Ik loop echt te ijsberen in huis van nijd, ik ben zo kwaad dat ik nu echt dingen van nijd zou kunnen slopen, zo verschrikkelijk kwaad………………. HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP