Sorry hoor, maar ik kan het wel met Billy eens zijn, tis toch ook een rot maatschappij met balkenende bovenaan?
Alles duurder geworden, maar nee de euro moest en zou er perse komen en niks zou duurder worden.
Amahoela, eerst koste een bloemkool Fl 0.99
tegenwoordig betaal je voor een halve bloemkool Euro 0.99
Maar ja het is net geen 1 dus het staat goedkoop, ik werkte in een dierenwinkel in die tijd, ik moest op alles 50 eurocent naar boven prijzen, ook alles wat ervoor was ingekocht, want de leveranciers werden ook weer duurder, en nu weer met ziekteverzekering.
Mijn man krijgt 250 euro no-claim terug, ik? ik krijg niks.Waarom? omdat ik ben geboren met een afwijking aan mijn schildklier, omdat ik de rest van mijn leven medicijnen moet slikken om gewoon te leven net als ieder ander. Het is toch te belachelijk voor woorden? ik word gestraft nu omdat ik “ziek”ben……….
Dan die belachelijke hoge premie.
En ach ik kan nog wel uren zo door typen, maar inderdaad Billy, het heeft ook met dit dure westerse land te maken en het kabinet, want hun willen alleen maar de lade's met miljarden euro's gevuld hebben, we betalen niet voor niets overal btw op, en dan nog niet te spreken over de acsijnz op sigaretten,benzine,diesel, drank.
Als je wilt leven als mens, dus een wijntje drinken, sigaretje roken, of met de auto naar een pretpar noem maar wat, dan maak je het rijk weer gelukkig, want daar verdienen ze miljarden PER DAG mee.
Maar ergens klopt het ook wel, schulden zijn je eigen schuld, maar ik ben het er mee eens, dat deze overheid het er niet makkelijker op maakt.
Balkenende kan wel in een Lambourginie rijden.Vieze Harry Potter is het.