Dag allemaal,
Ik ben verslaggever voor de NCRV radio op Radio 1.
Komende vrijdag besteed ik een deel van de uitzending aan de zgn Leenreclames. Reclames die je uit nodigen geld te lenen want dat is o zo makkelijk en het lijkt wel of je haast niets hoeft terug te betalen! Onzin natuurlijk en dus zitten veel mensen met geldproblemen.
Vanuit de Tweede Kamer klinkt de roep om een verbod op deze reclames. Daarover ga ik discussieren komende vrijdag op radio 1.
Nu ben ik op zoek naar mensen die in gegaan zijn op een dergelijke reclame en daardoor in de problemen zijn gekomen. De mooie woorden van de kredietverstrekker zijn veranderd in een hoge schuld bij jou.
Herken je je hierin en zou je bereid zijn je verhaal te vertellen aan mij, neem dan alsjeblieft contact met mij op!
Ik kom dan langs met een opnameapparaatje en we hebben een kort gesprek hierover. Namen en gegevens doen er niet toe, dus die kunnen we veranderen. Het kan dus anoniem!
Ik hoop dat er iemand mee wil werken.
Ik zou het gesprek graag vandaag (woensdag 10 mei) of morgen op willen nemen dus bel gerust, dan kunnen we misschien wat afspreken.
Vriendelijke groeten,
Maarten Bleumers
035-6719135 - NCRV