Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

as maandag ontruiming

• miesams

Wordt as maandag mijn huis uit gegooid met 2 kinderen als ik niet 5000 Euro ophoest, wat moet ik nou? Afbetalen is geen probleem ken alleen niemand die zo een bedrag heeft…waar kan ik terecht?

• Kelly2 van Kelcy en Rex

Hoi

Als je bij Google Help ons in Nederland intypt krijg je de site van een nieuwe stichting die mensen in problemen helpen.

Niet alleen met voeding of kleding maar ze bemiddelen ook met schulden en het uitzetten van woningen.

Ze hebben ondertussen al heel veel kunnen helpen.

sterkte ermee.

Heb je het nog kunnen vinden, of heb je al andere hulp kunnen krijgen?

Kelly

• miesams

Heel frusterend, ik heb iemand gevonden die het bedrag wil betalen met haar creditcard alleen kan nergens terecht om die betaling te doen en door het limit op de card kan er niet genoeg gepint worden in 1 keer. Dus het geld is er nu proberen het te kunnen betalen.

Wat ik nu schrijf is natuurlijk niet goed, maar koop een laptop op die creditcard en breng hem de volgende dag terug - heb je in iedergeval geld.

Het is niet helemaal eerlijk maar nood breekt wet !!!

Kelly

• miesams

hahahhaha, dat is een goede, helaas weet ik niet of dat gaat werken of je dan contant geld terug krijgt

Een vriend van ons heeft het zo gedaan, daarom weet ik dit, hij kocht bij mediamarkt een laptop en bracht hem de volgende dag weer terug, en dit heeft hij twee keer gedaan.

Hij had een probleem en kon alleen op deze manier aan contact geld komen van zijn credit-card.

Je moet het natuurlijk niet uitpakken en keurig laten zitten, het is niet helemaal eerlijk misschien, maar in jou geval vind ik het dan nog niet zo erg.

Je kunt niet met je kinderen op straat komen te staan, ik zou nog wel contact opnemen met deze stichting, ze kunnen je ook helpen met je problemen.

Kelly

• marijke

is het niet een beetje laat om dit probleem op te lossen? en is het wel verstandig om iemand anders met een schuld van 5000 euro op te zadelen.? Sorry hoor ik wil niet vervelend doen je ziet het toch van te voren aan komen? zo'n uitzetting. Daar gaan echt wel maanden en maanden overheen voor het zover is.

In ieder geval sterkte ermee.

• Goh

Ben het met je eens.

• miesams

Helaas, niet, ik ben ook al maanden en maanden bezig regelingen te treffen met de verhuurder van dit pand en met de deurwaarder etc.

Het is een vaststaand feit dat de verhuurder mij (sinds hij dit pand heeft overgenomen van de vorige verhuurder) eruit wil krijgen dus hij weigerde regelingen te treffen enzo.

Toen het bij de deurwaarder terecht kwam had ik nog 48 uur om het bedrag te betalen voor het naar de rechtbank ging.

En dat probeerde ik te vermijden, want als het naar de rechtbank gaat worden de kosten aanzienelijk hoger. Aangezien ik netjes de huur van voirge maand en deze maand betaald heb zijn de kosten ook verminderd.

Het is dan ook met heel veel pijn en moeite gelukt om de 2100 Euro te betalen.

En wat betreft het opzadelen van iemand met een schuld van 2100 Euro, het is maar hoe je het bekijkt anders had ik de eerste 10 jaar met 2 kinderen en al mijn huisdieren bij haar moeten gaan wonen en ik denk niet dat dat zo prettig is.

Die 2100 wordt nu netjes door mij betaald aan haar met een regeling als die verhuurder daar mee had ingestemd dan was het nooit zover gekomen