Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

as maandag ontruiming

• Kelly2 van Kelcy en Rex

Ik ben blij dat je het zo kunt oplossen en als je vriendin je dit wil lenen en zo jou kan helpen, nou dat is toch een heel mooi gebaar van haar.

En ik kan mij ook niet voorstellen dat je niet alles al hebt gedaan om deze schuld weg te werken, dit doe je niet op het laaste moment.

Dus blij voor je dat je in je huis kunt blijven.

Kelly

• miesams

Dankje voor je goede woorden, het is niet een vriendin (op zulk soort momenten leer je precies wie je vrienden zijn) maar mijn moeder…als ik dit huis was kwijt geraakt dan zou ik of 10 jaar bij mijn moeder moeten gaan wonen tot ik weer woonduur heb opgebouwd of ik zou meteen naar het buitenland vertrekken wat ik toch al van plan ben over een aantal jaar. Maar het is toch hoe dan ook het verstandigst om hier weg te gaan, het is een mooi huis echt waar en voor onze maatstaven (in de stad) is het ook een heel groot huis maar de verhuurder heeft al 10 jaar geen onderhoud gepleegd maar hij weet gewoon dat hij 3 keer zoveel voor dit huis kan vragen dan wat hij nu krijgt vanwege de grote en de locatie dus hij is gewoon heel moeilijk…en als ik hier weg ga dan kan hij dit huis heel mooi opknappen en voor ontzettend veel geld verhuren…

• Kelly2 van Kelcy en Rex

Top die moeder van je !!!!!

Kelly

• miesams

ja, absoluut…maar ontzettend bedankt voor het meedenken

• marijke

fijn dat het opgelost is allemaal je hebt een geweldige moeder.

Maar wat betreft de huisbaas. Ik zit ook in een prachtig vrijstaande huurwoning. Ook mijn huisbaas weigert onderhoud. Ik ben daarvoor naar de huurcommissie van VROM gegaan en die hebben een inspectie gedaan. De rechter heeft toen geoordeeld dat de huur met 40% omlaag ging net zolang tot de verhuurder achterstallig onderhoud heeft gedaan en dan mag hij weer op de huurprijs van toen gaan zitten. Tot op heden heeft ie geen onderhoud gepleegd dus de huur is al een paar jaar heel laag. Als er iets echt moet verholpen worden dan laat ik dat doen en stuur ik de rekening naar de huisbaas. Ik betaal eerst zelf de kosten en trek het dan van de huur af. Nooit geen commentaar gehad. Dus als dat bij jou ook het geval is aarzel dan niet om naar de huurcommissie te schrijven. Want wat jou huisbaas doet is buiten de wet.

gr.Diny

• miesams

ok, dankjewel…dat ga ik zeker even doen, al mijn kranen lekken en die in de badkamer doet het gewoon niet en ik heb jaren last van lekkage in de voorkamer als het regent en verder, de laadjes in de keuken vallen er bijna uit van ellende, en zo kan ik nog wel doorgaan. Dus ik ga dat zeker even doen, ontzettend bedankt…

• DE_GEKSTE

als je nou naar het buro gaat van je huisbaas kan je daar niet betalen met de creditcard dan??

of kan hij niet zeggen waar het wel kan?