hallo,
zijn er mensen die adressen of websites weten van garages waar je een auto kunt kopen via huurkoop zonder dat daarbij getoetst wordt bij het BKR?
bedankt alvast
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsAls die er al zouden zijn dat zou ik dat schandalig vinden. En malafide. Niet doen! Je krijgt er alleen maar meer problemen door. Als je echt een auto nodig hebt, spaar en koop er eentje tweedehands. Voor 1000 euro kan je best een leuk en goed autootje kopen. Of kijk of je met iemand een auto kan delen. Maar leasen zonder toetsing bij BKR? Nee, nee en nog eens nee.
hallo
ik weet er drie voor je
stuur maar een mailtje
vr gr ferdinand
ps waarom malafide ik rijdt al jaren een mooie bmw 5 serie afbetaald en alLizzy schreef:
>
> Als die er al zouden zijn dat zou ik dat schandalig vinden.
> En malafide. Niet doen! Je krijgt er alleen maar meer
> problemen door. Als je echt een auto nodig hebt, spaar en
> koop er eentje tweedehands. Voor 1000 euro kan je best een
> leuk en goed autootje kopen. Of kijk of je met iemand een
> auto kan delen. Maar leasen zonder toetsing bij BKR? Nee, nee
> en nog eens nee.
voor 500 euro heb je al een auto
het is een vervoersmiddel om van punt a naar b tekomen
lekker belangrijk hoe hij er uit ziet dan je kan beter zo'n auto kopen dan huurkoop dan ben je altijd veel meer kwijt en als je een goedkopen auto koopt kan je nog ff sparten voor de auto die je wild hebben
en het gaat er niet om wat anderen van jou auto vind maar dat hij goed gekeurt is en rijd toch
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?