Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

huurkoop auto zonder toetsing bkr

  • sanny

    hallo,

    zijn er mensen die adressen of websites weten van garages waar je een auto kunt kopen via huurkoop zonder dat daarbij getoetst wordt bij het BKR?

    bedankt alvast

  • Goh

    Het is geen antwoord op je vraag, maar:

    Ik zou het niet doen.

  • marijke

    reken er maar niet op dat die er zijn. Iedereen toetst tegenwoordig. En dat is maar goed ook. Je kan beter sparen en een goedkoop wagentje contant betalen.

    Maar ja wie ben ik???

    gr.Diny

  • Lizzy

    Als die er al zouden zijn dat zou ik dat schandalig vinden. En malafide. Niet doen! Je krijgt er alleen maar meer problemen door. Als je echt een auto nodig hebt, spaar en koop er eentje tweedehands. Voor 1000 euro kan je best een leuk en goed autootje kopen. Of kijk of je met iemand een auto kan delen. Maar leasen zonder toetsing bij BKR? Nee, nee en nog eens nee.

  • ferdinand

    hallo

    ik weet er drie voor je

    stuur maar een mailtje

    vr gr ferdinand

    ps waarom malafide ik rijdt al jaren een mooie bmw 5 serie afbetaald en alLizzy schreef:

    >

    > Als die er al zouden zijn dat zou ik dat schandalig vinden.

    > En malafide. Niet doen! Je krijgt er alleen maar meer

    > problemen door. Als je echt een auto nodig hebt, spaar en

    > koop er eentje tweedehands. Voor 1000 euro kan je best een

    > leuk en goed autootje kopen. Of kijk of je met iemand een

    > auto kan delen. Maar leasen zonder toetsing bij BKR? Nee, nee

    > en nog eens nee.

  • Lizzy

    Iemand die schulden heeft of niet genoeg contant geld heeft om iets te kopen als een auto, een wasmachine of wat dan ook moet gewoon niet op krediet kopen, een nieuwe lening afsluiten o.i.d. Huurkoopconstructie valt daar ook onder.

  • Dingetje

    Rood staan op al je bankoverzichten. Geregistreerd staan bij het BKR. En toch in een BMW rijden.

    Flink van je, en goed voor je imago tegenover je buren.

  • Dingetje

    Verkeerde lijntje. Uiteraard is dit niet voor Lizzy maar voor ferdinand.

  • Lizzy

    Snapte ik al;-)) Ben het roerend met je eens hoor…

  • DE_GEKSTE

    voor 500 euro heb je al een auto

    het is een vervoersmiddel om van punt a naar b tekomen

    lekker belangrijk hoe hij er uit ziet dan je kan beter zo'n auto kopen dan huurkoop dan ben je altijd veel meer kwijt en als je een goedkopen auto koopt kan je nog ff sparten voor de auto die je wild hebben

    en het gaat er niet om wat anderen van jou auto vind maar dat hij goed gekeurt is en rijd toch