Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hulp Gevraagd....Smeekbede

• Help Mij

HULP GEVRAAGD!!

Dit is een noodkreet of eigenlijk een smeekbede.

20 juni aanstaande worden wij (man, vrouw en 2 kleine kinderen) op straat gezet wegens een huurachterstand.

Dit is alleen nog maar te voorkomen om voor 20 juni een bedrag van €5200 (3 maanden huurachterstand verspreid over anderhalf jaar, de rest is rente en deurwaarders kosten) te betalen.

Dit bedrag kunnen wij onmogelijk bij elkaar krijgen zonder hulp.

Een lening is geen optie aangezien wij al te veel schulden hebben.

Ook familie om hulp vragen gaat niet aangezien wij geen contact hebben met de familie.

Criminele vrienden of kennissen hebben wij niet en als wij die hadden is het ook geen optie want daar wil ik mij niet mee inlaten.

Dus onze enige hoop is gevestigd op de goedheid en de gulheid van onze medemens.

Als ik met deze oproep honderden mensen kan bereiken die wat over zouden hebben ( al is het maar 0,50 eurocent) dan hebben wij nog een mogelijkheid om het bedrag van €5200 te voldoen.

DUS A.U.B. HELP ONS!!!

Mail ons op: helpmij.aub@mail.be

Op commentaar en teksten als “Eigen schuld, Dikke bult” zit ik niet te wachten, want ik weet ook wel dat het onze eigen schuld is en wij proberen er ook om er alles aan te doen om hieruit te komen, maar wij blijven ronddraaien in een vicieuze cirkel. Vandaar ook de hoge schuldenlast die wij hebben opgebouwd. Lening op lening om de andere lening en overige schulden maar in te lossen. Ik weet dat het geen excuus is, maar het wordt de mensen veels te gemakkelijk gemaakt en ook wij zijn er met open ogen ingetuind. Nogmaals het is geen excuus, het is onze eigen schuld en daar zijn wij ons 1000% van bewust maar wij komen er niet meer uit.

Dus nogmaals mail ons op : helpmij.aub@mail.be voor het rekeningnummer voor Uw eventuele gift of goedbedoeld advies of ons gehele verhaal, maar laat de flauwe reactie a.u.b. achterwege want het al triest genoeg allemaal.

Enja ik heb speciaal voor dit onderwerp een nieuw account en nieuw email adres aangemaakt.

Bij voorbaat vast bedankt.

Het zou kunnen zijn dat jullie deze smeekbede vaker tegen komen omdat ik dit op zoveel mogelijk manieren onder de aandacht wil brengen….

Wij wonen op dit moment in een gemeente aan de rand van Amsterdam.

Daar hebben wij ons al gemeld bij de schuldhulpsanering die ons niet

konden/kunnen helpen omdat ik een eigen bedrijfje naast mijn normale baan van

40 uur per week had (dit bedrijfje had ik nota bene opgezet om maar aan meer

geld te kunnen komen om sneller van mijn schuld af te zijn).Ik heb aangegeven al a minute het bedrijf te stoppen , maar dat was geen optie.

Vandaar dat wij nu radeloos zijn…

• shauri

ik zit hier soms op de site om zelf te overleven … dus hoe graag ik ook zou willen… ik kan jullie niet helpen .. Maar ik denk dan toch dat dit probleem al langer loopt … toch :S

• Help Mij

hi shauri

iedergeval bedankt dat jij normaal reactie geeft.

Het speelt al langer maar we konden altijd de huur betalen tot mijn man werd

ontslagen

hij heeft nu wel weer werk maar de huur achter stand konden we nu niet meer

wegpoetsen

• shauri

Ik hoop voor jullie dat het gauw wordt opgelost … veel sterkte in je situatie …

liefs

shau'ri

• Lizzy

Kijk eens op www.helponsin.nl Je kan ook bij een kerk in jouw buurt aankloppen voor hulp (hoef je geen kerkganger voor te zijn). Volgens mij zou je toch wel in de WSNP kunnen of je failliet kunnen laten verklaren, maar daar weet ik te weinig vanaf. Zolang je in een vorm van schuldsaneringstraject zit mag je niet je huis uit gezet worden. Verdere info kan je krijgen via www.zelfjeschuldenregelen.nl Op www.nvvk.nl vind je adressen van schuldhulpverlenende instanties. Ga erachteraan! Je zal toch ook de rest van je schuldeisers moeten afbetalen, hoe dan ook… Succes ermee.

• Jep46

Beste “Help mij”,

De meeste mensen op deze site zouden je graag willen helpen maar zitten zelf in de problemen

Lees ook de topic hieronder “Schuldsanering” van Renske, daar staat veel goede informatie.

Ik wens jullie heel veel sterkte,

Jep