hoi ik heb een vraag hoe lang duurt het voordat een bewindsvoering rond met een schuldsareing ik heb het nou drie weken geleden aan gevraag
jeannette belde
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsals je in de tussen tijd wat nodig heb kan je dat gewoon voor dat de bewindsvoering in gaat want de rekeningen betalen ze in de tussen tijd niet omdat ze zeggen dat we niet wisten wat wij tekenden wij hebben cony\tract van een lening niet goed door gelezen maar gewoon getekend
uw had het er over dat het best een tijd kan duren hoeveel maanden kan het in totaal duren voordat het rond is ik heb gespaart maar dat geld heb ik inmiddels op een geheimen plek in een geldkist zitten ik geef dit ook niet af omdat ik eenmaal in die bewindsvoering maar een tientje perweek krijg ik woon nog thuis dus ik wil het geld op sparen zodat ik nog een klein beetje geld heb als de bewindsvoering gaat heb hem zelf vrijwillig aan gevraagd
jeannette belde
nou ik weet echt niet of het maanden gaat duren. Maar zoals je weet zijn ze bij de instantie's niet zo vlug. Vlug worden ze pas als ze geld van je moeten innen dan staan ze meteen op de stoep. Maar omdat je nog thuis woont kom je in ieder geval niet zonder bed en eten te zitten. Dat is dus wel fijn. En dat geld wat je verstopt hebt wees daar maar zuinig op. Ik hoop voor jou dat er snel duidelijkheid komt en anders gewoon maar bellen hoor.
succes Diny
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?