Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kledingbanken en andere hulporganisatie's

• loes

Beste mensen

Armoede is momenteel een groot probleem in Nederland.

Velen van jullie weten helaas door ervaring wat dit is.

Naast de vele wegen van burocratie die jullie langs moeten om uit de schulden te komen wil ik jullie wijzen op de hulp van organisatie's die jullie (meestal) zonder

gelijk je hele probleem op tafel te leggen toch gratis willen helpen.

kijk maar eens op de volgende site;

http://home.hetnet.nl/~paulvanwaes/ (gratis en voor niets)

Zelf ben ik betrokken bij een Kledingbank en hiervoor hoeven jullie alleen maar een verwijsbrief te hebben (dus geen inkomstenbriefje of schuldverklaring)

Er wordt dan gratis kleding gegeven.

Het enige dat jullie hoeven te doen is zorgen voor een verwijsbrief en één telefoontje

om een afspraak te maken en je hebt voor een half jaar voldoende kleding voor je hele gezin.

Ook als je niet in Amersfoort woont zijn wij je bereid om te helpen.

Kijk op onze web-site www.kledingbank-amersfoort en bel of mail ons als je nog vragen hebt.

Hartelijke groeten Loes

• marijke

het is diep triest dat zoiets in ons welvarende nederland nodig is.

Maar ik vind dit hele goede instellingen en ik vind het geweldig dat je dit bericht hier neer hebt gezet. Ik heb het niet nodig maar ik hoop dat de mensen die het wel nodig hebben er ook gebruik van gaan maken.

groetjes Diny

• ~Lizzy~

Mijn buurmeisje heeft zakken kleding die ze kwijt wil aan een kledingbank of iets dergelijks (ze wil het specifiek NIET in zo'n kledingbak op straat gooien).

Hoe kan ze deze kleding daar afgeven of op laten halen?

Omg. Haarlemmermeer.

• Dingetje

Enkele jaren geleden veel kleding gegeven aan het Leger des Heils. Gewoon in een huisvuilzak en afgeven. Misschien komen ze het ook wel ophalen als je dat vraagt maar dan moet het niet om 1 zak gaan.

• ~Lizzy~

Leger des Heils doe ik niets meer voor.

Heb ooit via een cateringbedrijf kunnen regelen dat er per dag minstens zo'n 20 complete maaltijden GRATIS werden verstrekt. Hadden geen interesse, tenzij wij het zelf naar amsterdam konden brengen.

Voorkeur van de buuf gaat toch uit naar een voedsel/kledingbank.

• Phr3ak

http://wsnp.forumup.nl