Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

pyloogescise teste bij bewindsvoering

• jeannette

hoi ik heb een vraag is het normaal dat je bij aanvraag bewindsvoering ook een pysolige test krijg ik heb hem via mee aan gevraagd ben moeilijk lerend maar veder niet geestelijk gehandicapt maar mee wil ons testen zodat ze op deze manier contracten ongedaan kunnen maken ik heb de hele grote fout gemaakt met mijn zus samen ieder vier contracten voor mobieltje te nemen maar ik heb nooit geleerd om met geld om te gaan nou wil mee ons testen en dan zeggen als we jullie verstandelijk gehanndicapt verklaren dan ben je van alle contracten want we zouden nniet weten wat we tekenden nou dat weet ik wel degelijk maar klopt deze gang van zaken wel normaal of hebben jullie ook deze test ook moeten doen

geef antwoord er komt thuis al ruzzie van

jeannette belde

• ynna

Wie heeft je dan naar MEE gestuurd. De bewindvoerder of ben je er uit jezelf naar toe gegaan?

• jeannette

ik ben zelf naar mee gegaan omdat een vriendin ook via hun een bewindsvoering had aan gevraagd nou ik heb echt spijt dat ik het via mee heb aan gevraagd ze blijven zeuren over een dag centrum nou dat wil ik niet ik heb zeven jaar nodig gehad om geestelijk er boven op te komen en los te komen van die specaile clubs heb hele erge maagzuur gehad ben van 60 kilo naar 38 kilo gegaan zat nou einelijk terug op 46 kilo maar door al die spaningen ben ik weer 6 kilo kwijt

ik wil die test niet niet maken maar ze zeggen als je die maakt ben je van alle contracten af klopt dat of is dat een leugen

om ons geestelijk om bekwaam te verklaren mijn vader heeft al drie brieven gestuurt dat hij die test niet wenst

wat kan ik nou het beste doen doen die test doen of niet help mijn met goede raad

ik kan niet mijn naam meer er onder zetten

• ynna

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=844

Jeanette, zet je vraag eens op de site hierboven.Ik weet niet precies hoe het zit met de aanvraag van een bewindvoerder. De weg van MEE lijkt me voor hun wel een heel gemakkelijke. Volgens mij is er een andere manier van aanvragen. Als je er niet uitkomt laat het dan even weten dan vraag ik het aan een collega die weet er wel alles vanaf.