wij hebben destijds eenhuis gekocht van een nvm makelaar die ons de da heeft omgedaan,we moesten het huis verkopen en bleven met en schuld achter
de kredietcentrale uit ijsselstein wist wel iets eeen lening gekoppeld aan aandelenleae van defam inl een risico dekking van cardiff
we zouden alleen rente betalen aan de lening en defam
nu is alles stop gezet afgelopen die periode, wat blijkt nu we hebben een schuld bij de lening verstrekker en van de aandelen lease defam
maar is de tussen oersoon niet aansprakelijk voor zijn mooie praatjes?
Nu zitten we zo vast als een huis,en misschien herkent iemand dit en weet wat we voelen,ik kan verhalen sturen (indien iemand er belang bij heeft) die er niet om liegen.
Ben door hun toedoen nu op de lijst voor opname in de p.a.a.z van het ziekenhuis gezet doordat ik niet meer verder kan
Ik wil nog wel zeggen dank je wel kredietcentrale dank je wel defam dank je wel lening verstrekker
mijn en ons leven is vergald ik heb een gezin met 2 opgroeiende kinderen en zit nu zwaar overspannen in de ziektewet.
De gemeente heeft ons al 2 keer geweigerd,ja zou kan het leven gaan
Maar ik walg van die praktijken en wil dus bij deze mensen echt waarschuwen tegen praktijken als deze.
Ik heb goddank veel hulp van pay-back en beursklacht anders waren we al geheel gesneuveld.
dus lof voor pay-back en beursklacht
iedereen die belangstelling heeft naar mijn werkelijk levensverhaal moet me maar mailen
ronald