Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

terug naar adam

• wanhoop

Woon in het buitenland( wel een eu land ) en ben van plan terug te gaan naar amsterdam, maar heb daar nog de nodige schulden open staan. Ik heb al wel een baan, maar nog geen woning in adam gevonden.

Ik wil opnieuw beginnen en van mn schulden af, maar ben bang dat als ik eenmaal sta ingeschreven direct visite krijg van de nodige deurwaardes omdat ik een aantal jaren in het buitenland heb gewoond. Wie heeft er nog tips ?

En weet iemand of je in 2 landen tegelijk ingeschreven kan zijn of moet ik me hier verplicht uitschrijven als ik weer in adam woon ?

• Goh

De deurwaarders zullen je vrij snel weten te vinden, maar dat lijkt mij ook niet meer dan logisch.

Fouten uit het verleden dienen opgelost te worden nietwaar? Gewoon een nette (af) betalingsregeling treffen en alle schulden afbetalen.

Heerlijk toch om straks weer een schone lei te hebben?

Je laatste vraag heb ik geen antwoord op, maar daar zullen anderen wellicht meer van weten.

Goh