Hoi,
Op dit moment komen wij 2000€ tekort en ziet het ernaar uit dat we die ergens moeten gaan lenen.
We hebben een auto van een jaar oud en we hebben al geprobeerd om hem te verkopen maar daar is geen reactie op gekomen. Waarschijnlijk is hij te duur.
Als we de auto voor 10 000€ kunnen verkopen heeft hij ons voor een jaar rijden 1400€ gekost wat ik nog schappelijk vind. Krijgen we hem echter maar voor 8000€ verkocht dan schieten wordt dat 3400€ voor een jaar rijden. Is dat niet wat te erg?
Op zich hebben we de auto niet echt nodig, voor deze auto hebben we er vijf jaar geen gehad en dat kon best. Toen ik afgelopen zomer hoogzwanger was dacht ik dat ik nooit meer ergens zou komen en zo is die auto er gekomen. En nu hij er is wordt hij natuurlijk ook gebruikt en is het wel gemakkelijk.
Over twee maanden zal ons inkomen met 500€ stijgen maar tot die tijd blijven we dus met dat tekort van 2000€ zitten.
Ik heb al zitten denken aan een persoonlijke lening of een krediet waar je vrij kunt opnemen maar ben bang dat dat een straatje zonder einde wordt.
Wat vinden jullie?