Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

beslag leggen

• wesleyschut1977

als er 1 deurwaarder op mijn spullen al beslag heeft gelegd

kan een andere deurwaarder nog een keer beslag leggen?

of moeten ze contact met de eerste deurwaarder opnemen?

voor verdere vragen

want die 1e heeft beslag op mijn loon en mijn spullen

• martine

stel je vraag eens op het prikbord van

www.deurwaarder.startpagina.nl

denk dat je daar verder mee komt

• Phr3ak

Als een 2e deurwaarder zich aandient, dan moet die zich melden bij de eerste deurwaarder melden die het beslag gelegd heeft ;)

En mocht je in de WSNP terecht komen, dan is in 1x alles waar beslag op gelegd is weer vrij gegeven :)

• wesleyschut1977

bedankt!

• wesleyschut1977

nou heb ik ze opgebeld en gezegt dat ze maar contact moeten zoeken bij de des betreffende deurwaarder,en zei zegt dan dat moet je maar uit leggen aan de deurwaarder die aan de deur komt

moet ik die gene wel binnen laten of kan ik ze deur weigeren

alvast bedankt!!!!!!!!!

• marijke

zorg dat je de papieren waar de beslaglegging op staat van de 1e deurwaarde bij de hand hebt. Als die andere deurwaarder dan komt laat je hem dat zien en je hoeft hem niet binnen te laten hoor. Ik zou wel even een kopietje maken van de papieren en hem die geven zodat je de originele zelf kan houden.

sterkte Diny

• Dingetje

In principe kan maar 1 deurwaarder beslag leggen na een gerechtelijk vonnis. Een volgende deurwaarder dient in contact te treden met evt. andere (meerdere) deurwaarders. Let wel, de deurwaarder die namens de belastingdienst optreedt gaat altijd voor.

• wesleyschut1977

bedankt!

• guusje

Dingetje,

dit is niet juist. elke deurwaarder kan beslagleggen op dezelfde spullen. het is echter aan de eerste deurwaarder om evt. de spullen te verkopen, die deurwaarder moet dan de opbrengst verdelen tussen alle deurwaarders die ook beslag hebben gelegd.

wat betreft belastingdeurwaarders heb je gelijk.

Guusje