Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geld lening

• rly

Goedeavond….

Vind vreselijk om op deze manier jullie hulp te vragen…..

Door een fout in `t verleden staan we negatief bij bkr geregistreerd en dat is de reden dat we op geen enkele manier een lening kunnen sfsluiten.

En we hebben alle manieren geprobeerd, maar er blijf nu maar 1 manier over en dat is via de internet, weet iemand hoe wat en of waar je snel een lening kunt aanvragen, of zelfs eenwoekeraar, zelf hebben we alle twee een vaste baan en hebben voor aankomende week 4000, nodig, we willen alles op een correcte manier regelen en lossen `t bedrag in anderhalf jaar met extra aflossingen af.Dat hebben we ook aan de banken gezegt we zijn zelfs naar schuldhulp geweest maar die kunnen ons ook niet helpen.

Hopelijk weet iemand iets of wat, alvast bedankt en tot mail`s……………..

• Goh

Hoi rly,

Een heel vervelende situatie voor jullie.

Misschien heeft iemand hier een idee, maar dat lijkt mij sterk.

Het is waarschijnlijker dus dat jullie op de blaren moeten gaan zitten, en dat is dan een flinke les dat je dit niet nog eens gebeurd.

Je schrijft zelf al: door een fout in het verleden…nu werken jullie allebei en is het niet mogelijk om 4000 euro te lenen, dan zijn er waarschijnlijk ook nu al weer / reeds schulden?

Je hebt niet van de eerste foute keuzes geleerd blijbaar? Dan zal dit het leermoment voor jullie worden.

Sterkte.

• rly

goedemorgen goh,

In `t verleden hadden we kleine schuleden en hebben die op eigen kracht afbetaald,

geen leningen geen postordergedoe en geen hypotheek.

M`n echtgenoot heeft ongeveer twee jaar geleden een tel. abbonnement genomen, maar hij was niet blij omdat de rekening veel hoger was dan wat hij verbelde, en geloof met hij is z`n man van handig z`n mobiel voor nood.

Dus dat werd een conflict tussen hem en de telecombedrijf, m`n echtgenoot had iets van ik ga niet voor iets betalen wat is niet gebruikt heb en telecombedrijf had van nou leuk maar je gaat betalen, uiteindelijk is de boel betaald maar staat hij wel bij bkr geregristreerd en omdat ik met hem getrouwd ben kan ik ook geen lening afsluiten.

Lullige van alles vindt ik je WIL wel maar wordt tegengewerkt, gr

• Goh

Hoi rly,

Dat is natuurlijk achteraf ontzettend zonde, niet goed gekeken wat er aangegaan is voor die mobiele tel, en waar je voor tekent moet je nu eenmaal betalen.

Wat is er zo dringend dat je zo snel die 4000 nodig hebt? Zou je niet iets waardevols kunnen verkopen anders, om het op te lossen of anders bij familie of kennissen, al zou ik zelf nooit iets lenen aan mensen omdat het vaak toch voor problemen zorgt.

Soms zijn er werkgevers die ook wel eens bij willen springen bij hoge nood, en dat wordt dan weer verrekend via het loon.

succes.