Hallo allemaal ik heb deze site eigenlijk per toeval ontdekt en ik dacht ik ga is kijken en bij deze me eigen aangemeld om eventueel wat tips en dergelijke van elkaar te verkrijgen om op die manier toch een beetje leuk te kunnen leven!

Mijn leven op dit moment is ik ben weduwe en ik woon met 2 van me 3 kinderen samen we hebben 2 kleine hondjes wat het gezellig druk maakt ;-)

me 3de kind woont bij haar vader (ben 2x getrouwd geweest)

Het is eigenlijk begonnen nadat ik samen met me overleden man geprobeerd heb om achterstallige schulden weg te werken dit alles was 2 jaar geleden toen had ik nog een baan en dacht op die manier er wel uit te komen.

Maar niets is minder waar natuurlijk tussen mij en mijn man ging het helemaal niet goed omdat we er beide erg veel last van hadden, ik werdt er vaak stil van en hij ging steeds meer drinken dus gezien zijn werk (chauffeur) was dat niet echt slim, we hebben samen veel geprobeerd hij heeft een week in het ziekenhuis gelegen om af te kicken maar dat mocht niet baten want thuisgekomen ging hij weer vrolijk verder, na nog is een half jaar door gesukkeld te hebben kon ik het zelf niet meer aan ik moest liegen tegen zijn baas dat die niks gedronken had terwijl er een krat bier per dag doorheen ging en ik ik was het zat ik moest voor mezelf kiezen met als gevolg dat ik vorig jaar juni vertelde dat ik wilde scheiden…

Toen is helemaal de ellende begonnen, hij begon te dreigen mailtjes te sturen te smsen en wilde niets maar dan ook niets meer betalen (hij was ondertussen bij zijn dochter gaan wonen) via mijn advocaat geprobeerd om hem toch te laten betalen en wat te doen aan de bedreigingen een kleine oplossing politie voor de bedreiging en naar zijn advocaat een brief om mij zo snel mogelijk met rust te laten. Daarna heb ik een poos niks vernomen dus ik dacht alles gaat via onze advocaten dus het gaat lopen, ook dat was dus niet zo want in december de dag dat ik zou gaan verhuizen naar een goedkope flat werdt ik gebeld door me advocaat met de mededeling weet jij eigenlijk wel dat je man is overleden……….Nou je begrijp ondanks de bedreigingen en al ik er kapot van was want ook al wilde ik niet meer doorgaan ik hield van die man.

Maar om een heel lang verhaal iets korter te maken de schuldeisers kwamen dus naar mij omdat ze toch vonden dat ik er dan maar alleen voor op moest draaien, dus nu met mijn kindjes en een aanvraag voor hulp kunnen wij niets anders doen dan afwachten of dat ze iets kunnen betekenen voor ons !!

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel sorry voor het lange verhaal.

Groetjes