Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vraagje

• johanna

mijn naam is johanna

en ik ben een alleenstaande moeder met 3 kindjes

een half jaar geleden had ik een aanvraag ingediend bij de gemeente voor mn schulden

nu was dat afgwezen omdat 2 deurwaarders niet acoord gingen

nu had ik papieren gekregen voor in te dienen bij de rechtbank voor wsnp

die papieren heb ik zeker 5 maanden hier liggen

omdat ik ze niet durf in te gooien

en ik het zelf wilden proberen om een regeling te treffen met al de deurwaarders

nu heb ik dat gedaan met sommige maar er komen dus steeds meer die ik dus niet tergelijke tyd kan betalen.

ik heb een bedrag van 10000 euro schuld

nu ga ik dus maandag die papieren toch op gooien omdat ik het niet allemaal kan regelen

kan iemand me het uit leggen hoe het allemaal te werk gaat?

en komen ze ook mn spullen uit huis halen voor te verkopen?

hoop dat ik snel antwoord krijg

gr johanna

• grietje 1

johanna, kijk even hier naar de verdere berichten, Daar staan diverse linken naar forums over die wsnp. Ik denk dat je dan sneller en beter antwoord krijgt, succes en sterkte in ieder geval

• martine

als ik jou was zou ik idd de papieren zo snel mogelijk opsturen,in principe mag je gewoon alles houden tenzij je breedbeeldtv oid hebt.de auto moet meestal weg tenzij je hem nodig hebt om je geld te verdienen.makkelijk is de wsnp niet maar je krijg wel een hoop rust .

succes marty

• johanna

hoi

nee ik heb geen breedbeeld staan enzo

alleen een laptop en een zonnenbank ja een oude dan he

dat is eingelijk het eenigste wat ik heb aan duren spullen

gr johanna

• Lizzy

Doen! Anders kom je nooit uit de schulden. En een computer zal je altijd mogen houden, een zonnebank (ook al is het een oudje) betwijfel ik. Je hebt schulden en het aflossen van die schulden staat voorop. Het is drie jaar afzien, zeker met kinderen, maar daarna heb je een schone lei en kan je opnieuw beginnen.