Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zie het einde niet meer

• Aaike

ok sorry allemaal voor de laate reactie,

ik heb het nogal zwaar gehad de laatste tijd,

maar harstikke bedankt voor jullie reacties.

mijn vriend en ik zijn inmiddels uit elkaar.

hij ging vreemd en was alleen nog maar bij mij vanwege het geld.

dus toen ik daar achter kwam heb ik em eruit getrapt.

het is nog steeds niet makkelijk financieel maar we kunnen gelukkig met zijn tweetjes wel meer.

mijn schatje zit nu op de opvang en ik werk.

en hopelijk hoef ik hem niet meer te zien.

en ik denk dat hij nooit meer uit die schulden gaat komen want zijn nieuwe vriendin die blijft maar uitgeven en blijft maar vragen.

maarja dat zoekt hij ook maar lekker zelf uit,toch?

BEDANKT ALLEMAAL VOOR DE REACTIES,

• Aaike

ja ik heb zeker voor dit kind gekozen en daar doe ik ook alles voor zij is mijn leven en niemand anders, en johan hij kon wel werk vinden maar wou hij niet. en soms moet je wat over hebben voor je kinderen en ook aan hun denken dus bij em blijven.

dat je er wat aan doet als zoiets gebeurt zeker, maar dat heb ik gedaan ik heb voor haar gekozen uit eindelijk. en over dat hij tegen zijn luie kont geschopt meot worden zeker.

maar da kan je van mij niet zeggen want ik werk bijna dag en nacht op het moment om het allemaal weer in te kunnen halen en goed te kunnen sparen voor de kleine, en ook hiervoor werkte ik heel hard. maar ook jij bedankt voor je reactie ookal was het niet vriendelijk en had ik daar eigenlijk weinig aan.

veel liefs aaike