Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geen hulp?

• levis

Ik heb geprobeerd om euh assistentie te krijgen bij het wegwerken van mijn nu nog te overziene maar wel oplopende schulden. Ik ben al extra gaan werken, maar doordat ik plotseling gebruik moest gaan maken van reguliere kinderopvang tikt dat nog niet zo aan. Waardoor het inlopen op de rekening wat stroef gaat. Ik ben zelf al veel aan het bellen voor regelingen en uitstel en dat lukt vrij aardig, maar ik ben echt aan het einde van mijn latijn en echt het totaal overzicht en wat nu eerst het belangrijkste is overzie ik gewoon niet. Maar nu zeggen ze dat met mijn inkomen en mijn te geringe schuld ( ik schat zo maximaal tussen de 2 en 3 duizend) ik niet in aanmerking hiervoor kom. Waarom is dat dan zo?

Groetjes levis

• Chanou

Dit is waarschijnlijk omdat je te veel verdient.

Ik weet niet bij hoeveel instanties en bedrijven je deze schuld hebt. Ik heb voor mijn man alles ondergebracht bij 1 bank persoonlijke lening kan er niets worden opgenomen en alleen afgelost doe een bedrag dat haalbaar is voor je dan kan je gewoon aflossen en nog normaal een boterham eten.

Groetjes chanou