Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vakantie

• Nonnie

ik ga binnenkort op vakantie met een vriend.

Deze vriend gaat binnenkort in de sanering. Nu betaal ik de hele vakantie, dus reiskosten en verblijfskosten. Wie weet of hij weg mag in verband met de sanering?

• GJ

Hoi Nonnie,

Laat je vriend overleggen met de curator en laat hem de bewijzen meenemen dat jij de vakantie betaald. Ik hoop dat jullie ondanks de problemen toch een prettige vakantie hebben.

Groeten,

GJ

• Marianne

Als je langer dan 3 dagen niet thuis bent hoor je dit te melden bij je bewindvoerder

• Nonnie

Dank voor de reacties.

Aanstaande woensdag gaat mijn vriend naar de bewindspersoon die zijn sanering gaat regelen. Ik heb mijn vriend een brief gegeven waarin ik verklaar alle kosten te betalen en waarbij ik ook een afschrift heb gedaan van de al geboekte en door mij betaalde rekening. We gaan namelijk 3 weken naar de VS…

Hij kan op deze manier aantonen dat hij geen enkele kosten hoeft te maken. Zou dat voldoende zijn? Ik hoop het heel erg, hij is namelijk toe aan vakantie en ik ben nou eenmaal in de gelegenheid dit vor hem te betalen, hoezeer dit ook schrijnend mag zijn tegenover de mensen die in de geldzorgen zitten….

Nonnie

• Berna

Als je zoveel geld hebt dat je je zo'n reis kunt permitteren met je vriend kan je beter eerst zijn schulden betalen en dan samen naar de VS gaan.