Alhoewel velen van jullie misschien wel denken dat waar ik mee zit niks voorsteld..en na het lezen van jullie berichten is dat waarschijnlijk ook wel zo.
Maar toch zou ik graag wat advies/tips willen hebben
Ben 24 jaar en woon sinds anderhalf jaar op mn eigen..een opgave omdat je voor verschillende zaken komt te staan..en toch lekker in het weekend de kroegen op wilt zoeken.
Omdat ik altijd alles alleen en zelf heb geregeld/gedaan zag ik mezelf in tijden van geldnood ook niet bij mijn ouders aankloppen.
Heb daarom ervoor gezorgd dat ik rood kan staan op mijn bank, maar dat is iets uit de hand gelopen..wat inhoud dat zelfs al wordt mijn salaris gestort ik op -100 kom te staan.
Ik zit hier enorm mee..en weet dat ik het dubbele nodig heb om me hieruit te redden…maar dat gaat natuurlijk niet, zuinig aan doen is een eerste vereiste om het rood staan te minimaliseren..maar heeft er iemand anders nog tips voor mij om me hieruit te redden ( langzamerwijs )..het gaat om 1000 euro rood..een poep en een scheet vergeleken met die bedragen die ik op deze site voorbij heb zien scrollen..maar voor mij al erg veel..en ik ga er geen PLtje voor opnemen.
Graag zie ik jullie tips tegemoet.
Bedankt!