Soms zijn we net een echte slaaf van de economie,we hebben het eigenlijk zo goed in Nederland dat w everzuipen in weelde en geld,maar dat geld is geleend.
De ziektekostenverzekering in Nederland gaat toch omhoog,de energieleveranciers gooien er ook een aantal procentjes bovenop in 2007,de zorgtoeslag,in ons geval gezin met 2 kinderen wordt maar liefst 16 hele euros per maand (!),de waterschapsbelasting en dijkbelasting,nu weer upc die de rekeningen apart wilt hebben….mijn hemel,hoeveel mensen zitten we maandelijks in de shit in dit land en hoeveel praten hierover..vandaag voor het eerst voor de ingang van de supermarkt een dame gezien die boodschappen ophaalde voor de voedselbank..ik snap er niks meer van….oversluiten van weer de hypotheek is ook geen optie want je vreet gewoon je eigen huis op,waar je infeite 3 jaar voor betaald hebt,geef je in een week weer uit aan overwaarde,nog steeds is het heel makkelijk om duizenden euros te lenen………………………….de rekeningen stromen binnen ………….gemiddeld hoorde ik dat er 7 weken over wordt gedaan voordat ze betaald worden,ja gek he !!!!