Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

executieverkoop!!

• joyce

Hallo

Ik heb een probleempje. Sinds begin vorig jaar woont mijn ex man weer bij mij in huis. Dit was voor beide toen de ideale oplossing. Nu heeft hij een schuld en daarvoor willen ze morgen mijn spullen gaan verkopen. Voor een aantal spullen heb ik bewijs dat het van mij is maar niet voor alles. Ik heb voor de kerst al diverse pogingen gedaan om een advokaat in te schakelen maar niemand nam voor de feestdagen nog nieuwe clienten aan. Hoe moet het nu? Heb ik morgen een huis vol vreemden die mijn spullen komen kopen? Ik ben behoorlijk radeloos.

• Goh

En Joyce, hoe was het?

• joyce

Het is op het laatste moment nog opgelost gelukkig. Bij de deurwaarder werd gezegd dat we vandaag nog mensen konden verwachten die op de advertentie reageerden, maar er is niemand op komen dagen. Ik vraag me nu wel af wat er gebeurt zou zijn als het wel door ging en er kwam niemand. Nemen ze dan de spullen gewoon mee. Gelukkig hoefde ik er niet achter te komen en blijven mijn spullen gewoon mijn spullen.

• Goh

goed, gelukkig voor je. zal een hele opluchting zijn.

En nu werken aan oplossingen neem ik aan?