Wapn naar faillissement,

Hier ben ik dan ik heb 7 jaar geleden een bedrijf gehad in het transport en dat ging er goed tot dat je bij 1 bedrijf gaat werken die je dan op slok.

Dit Bedrijf heet Beers Winkel en het zit ook in Winkel ik zelf zat voor dat bedrijf in Rotterdam als zuster vestiging zo had hij dat in Venlo en in Den Helder en door het hele land hij betaalde mij iedere week 2 jaar lang zo 50.000 gulden en dat ging verder goed tot hij vlak voor 2001 mij iets minder gaf ik kon mij personeel betalen en er stond zo 300.000 gulden open dat was zo gegroeid tot hij in de 2 de week 2002 in eens failliet werd verklaard en zijn vader was de grote schuldeiser want hij was de huisbaas van zijn pand.

Iedere charter kon fluiten naar zijn geld en er gingen toen 14 bedrijven kapot door die man.

Maar nu, ik had 2 jaar lopen tobben met schuldeisers van trailer’s en diesel en nog meer van die knapen zodat ik er moe van werd en ik ging de schuldsanering in wat ik dacht dat geef mij lucht.Maar ook is dit niet waar ik had gelukkig geen schuld bij de belasting of een bank en mijn personeel was netjes betaald ik moest alleen grote bedrijven geld geven en de schuld was toen 70.000 gulden.Ik zit dan in die schuldsanering dat duurde ook 1 jaar voor dat je er in mag, maar ik liep al 3 jaar op mijn tenen.Als je dan bij zo man komt neemt hij nog wat je bezit ook allemaal af je hebt echt niks meer ook geen trots die halen ze weg bij je.Nu naar 3 jaar ben ik op juni 2006 failliet verklaard dan moet je nog de boedelrekening blijven vullen en ik lever nog steeds per maand zo €700,- in en ook mijn belasting voordeel en alle extra’s die je nog krijgt.Nou is mijn vraag: Ik ben failliet verklaard en die man wil van mij af, waarom moet het dan zo lang duren bij het gerechtsgebouw voor dat het er door is want ik blijf maar betalen.

Wie heeft er hier ervaring mee?