Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik ben zo trots op mezelf... Ik heb het gered!!!

• Angela

Over een week krijg ik weer mijn salaris, en voor het eerst sinds JAREN zal de beschikking hebben over het volledige bedrag. Al jaren stond ik altijd rood en niet zo'n beetje ook.

Ik had na mijn scheiding schulden opgebouwd bij de Postbank, Wehkamp, Otto, Necerkmann en ook bij een creditcardmaatschappij. Ik moest huursubsidie terugbetalen. Kortom, bijna uitzichtloos……..

Twee jaar geleden besloot ik om rigoreus het roer om te gooien. Ik heb werkelijk elke eurocent omgedraaid. Deed alle boodschappen bij de Lidl, haalde het vlees bij AH op zaterdagavond tegen sluitingstijd. Had ik mooi 35% korting op lekker vlees. Mijn wekelijkse budget voor eten en drinken was 25,– voor mij en mijn zoon. Elk jaar ging ik “shoppen” naar goedkope verzekeringen, goedkope internetverbinding etc.

Alle kosten had ik netjes in een excel sheet gezet en ik leefde echt volgens dat sheetje.

Het sheetje is mijn redding geweest. Tot op de cent wist ik wat ik per week te besteden had.

En als ik dan nu mijn rekening bekijk d.d. 19 januari… dan sta ik 12 euro POSITIEF en ik heb nu 30 euro in m;n portemonnee nog!! Dat betekend dat ik het heb gered!!!!

Het betekent dat ik op 28 januari eindelijk “echt” mijn volledige salaris op mijn rekening krijg. Het plan voor 1 februari ligt al maanden klaar. Ik heb nu zelfs een regeltje “LEUK” kunnen toevoegen in mijn excel sheetje! Elke maand mag ik nu vanmezelf 100,– pinnen voor leuke dingen. Maar wat belangrijker is…. er staat nu ook een regeltje bij met “SPAREN” 200,– per maand. Mijn wekelijkse budget voor eten kan worden opgeschroefd van 25,– naar 75,– als ik dat wil. Als ik dat bedrag niet opmaak voor eten dan kan ik dat ook weer naar mijn spaarrekening doen.

Eindelijk eindelijk eindelijk kan ik zeggen……… ik ben schuldenvrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Goh

Super, je mag idd trots zijn op jezelf *D hartstikke gefeliciteerd !!

• Jep46

Angela,

van Harte Gefeliciteerd met het behaalde resultaat.

Het is een heerlijk gevoel “schuldenvrij”.

Ga lekker genieten en ook de spaarrekening spekken.

Veel plezier,

Jep46

• Marina

Fantasties dat het gelukt is

Op naar een vette spaarrekening

Groetjes Marina

• icebear

van hartelijk gefeliciteerd mag dit gevoel lang aan blijven.

icebear

• Lauren

Geweldig dat je het bereikt hebt en veel success de komende jaren.

Echt een voorbeeld voor anderen.

• Phr3ak

Gefeliciteerd, en je kan echt trots zijn op je zelf!! :D

• parfum

Gefeliciteerd. Geniet er van.

• *~Suus m.v. M.N.~*

wauw van harte gefeliciteerd meid, wat zal jij nu lekker slapen;)

Heel veel succes verder en zorg dat je er altijd uit blijft he;)