Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Achterstand lening

• brigg

Hallo, Wij hebben een betalings achterstand van 2 mnd op ons DK, heb inmiddels een regeling getroffen die moet ik nu echt nakomen anders wordt ‘t een kwestie voor de deurwaarder en moeten dan ’t hele bedrag betalen , weten jullie of je dan alsnog een regeling kunt treffen ?? bedankt!!

• Lizzy

Een regeling is een regeling en daar moet je je aan houden. Je hebt met wederzijdse instemming een afspraak gemaakt. Laat het niet zover komen dat de deurwaarder aan de deur klopt, anders moet je nog meer betalen.

• brigg

oke dat snap ik, maar mijn vraag was , wat als ik die afspraak niet nakom en het hele bedrag is opeisbaar.Kan ik dan ook nog met een deurwaarder een betalings regeling treffen.

• Lizzy

Als je die afspraak niet nakomt zal je eerst nog een aanmaning krijgen. Vervolgens komt de deurwaarder en het zal van de deurwaarder afhangen of je alsnog een regeling kan treffen of dat hij meteen beslag legt op je inboedel. Maar laat het gewoon niet zover komen! Als de deurwaarder komt, moet je daar ook nog kosten voor betalen. Weet je nu al dat je de nu afgesproken regeling niet kan nakomen, probeer dan eerst een andere regeling te treffen.

• brigg

Dank je wel!!

• Terence

wij hebben er ook 1

bij de postbank

voordeel is dat je geen achterstand KAN lopen omdat ie ALTIJD afgeschreven wordt ook al sta je al rood,wij zien dat als een voordeel.