Ik zit bijna 3 jaar in de WSNP. Hiervoor had ik nooit geldzorgen. Ik heb de schuld voor die WSNP simpelweg geerft van mijn ex-man die zonodig zelfmoord moest plegen! Ja dit staat hier even heel bekrompen..en heel hard..maar goed..jullie begrijpen vast wel dat ik ook met een mega depressie te maken heb op dit moment! Ik zit op dit prikbord te lezen..beetje hoop te zoeken voor me zorgen..zelf..omdat ik er nooit over praat, denk dat ik een heel eenzaam wereldje zit. Niemand zal mijn zorgen vatten..en helpen?? Nou de personen die mij zouden kunnen helpen moeten super geleerd zijn en heel goed in papier werk!!
Toch..eenmaal op dit prikbord beland..zie ik..he ik ben helemaal niet alleen!! Jemig ik schik er van hoeveel mensen er CENTENSHIT hebben..Uhe was Nederland nu geen rijk land??
Goed..eigelijk om een lang verhaal kort te maken. Toen de WSNP zo`n jaar verliep en het best redelijk ging..hadden de mensen van het kantoor waar mijn WSNP behandeld wordt, mijn post door heel Nederland verstuurd..ipv naar mij!! Hier door heb ik heel veel zorgen gekregen. Ik heb hiervoor toen een brief aan de rechter geschreven waarin ik dit had verteld. Geloof me..als je paar weken je eigen post niet ontvangt gebeuren er rare dingen. Rekeningen die je niet ontvangt Mijn inkomstenverklaring van de SOOS had ik niet gehad..dus werd mijn uitkering stop gezet..met alle gevolgen van dien! Mijn uitkering werd wel direckt weer op rails gezet..maar de rest moest ik toch zelf uitzoeken. Moest achteraf dingen betalen..mensen afbetalen waar ik had geleend..Ik had bv ook de jaarlijkse HOOGHEEMRAADSCHAP niet gehad..waardoor ik ook geen vrijstelling van betaling kon aanvragen!! Kortom..heel veel shit!! Eigelijk door de fout van mijn bewindvoering!!! Goed..hierdoor ben ik een een heel diep dal geraakt! Daarbij sta ik alleen voor twee kindjes waarvan 1, de oudste, mijn zoon van 7 ADHD heeft…Allebij hebben ze dat alleen mijn dochter zit nog in onderzoeks fase..Het leven is mij dus echt te zwaar geworden! Ik heb allerlij hulp voor het opvoeden van mijn kinderen gevraagt, dat nu pas een beetje gaat lopen..Ik vertel dit erbij omdat ik jullie zo hopelijk kan uitleggen hoe de zorgen zijn onstaan..en hoop een beetje op de juiste raadgever en op een beetje steun in deze papiere rot wereld!
Ik durf namelijk niet eens meer mijn brievenbus te openen! Ik krijg immers vaak “duveltjes in uhe..enveloppen!!” En dat moet ik allemaal regelen bij houden…problemen oplossen..terwijl ik al me energie al verbruik bij het opvoeden van 2 hele drukke kinderen..en de emoties die erbij komen om een nare brief te lezen..ik kan het niet!! Ik raak echt in paniek!! Ik leven nog net mijn inkomstenverklaring bij de SOOS in. En die sanering..nou daar heb ik al 1,5 nix meer mee gedaan! Dus eigelijk..zit ik door de WSNP in de geld problemen..Ik had niet eerst geldzorgen en ging dan voor hulp naar de WSNP. Nee ik werd op een morgen wakker..totaal schuldenloos!! Kreeg een brief waarin vermeld stond dat ik de schulden van mijn exman moest gaan betalen! Mijn ex-man heeft zich vervolgens maar opgehangen..en ik met mijn kinders weten niet meer wat te doen!
Is er niet ergens een instantie die al die zorgen eens van me schouders haald?
Groeten Erika