Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Help me even herinneren...

• Drientje

Het begin van dit forum heb ik niet meegemaakt, maar toen ik hier voor het eerst kwam kijken, waren er inderdaad vaak mensen die om geld vroegen.

De laatste tijd niet meer.

Het is natuurlijk vervelend als je geldzorgen hebt, maar was het forum bedoeld om andere lezers om geld te vragen, of om van elkaar te leren hoe er weer uit te komen?

Wie van de ‘eerstelingen’ kan hier een antwoord op geven?

• GJ

Hallo Drientje,

Ik ben niet een van de eerstelingen, maar ik heb deze site altijd ervaren als een advies site. Oproepen voor spam, tv prgramma's ook voor het lenen van geld horen volgens mij hier niet thuis. De mensen die hier om geld vragen hebben al veel schulden, dus kunnen uitsluitend terecht bij familie, sociale dienst, stadsbank of de bijstand.

Soms zijn er particulieren die geld uitlenen, maar daar zitten soms hele verkeerde mensen bij die woekerrentes vragen en een onaangenaam “mannetje” sturen als je niet betaald.

Ik hoop dat de webmaster de spelregels nog een duidelijk op de site zet en vragen die hier niet thuis horen verwijdert.In de tussentijd kunnen we het beste vragen van de club van honderd en de spammer negeren

groeten,

GJ