Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

StichtingSchuldenvrijleven

• paars

Even mijn verhaal kwijt. We betalen sinds 1 maart 2004 bijna mijn man's hele salaris aan SSVL. Nu hebben zij maar een gedeelte van de schuld afgelost en willen nu dat wij het verder zelf oplossen. Ik heb een WAO inkomen en bruto verdienen wij hatstikke veel, hebben ook veel vaste lasten, zodat we al 3 jaar heel krap hebben gezeten. Wij hadden een schuld van € 40.000 en is opgelopen tot € 46.700. Terwijl wij aan SSVL 36 x € 575 betaald hebben. Zij hebben 26x maar afgedragen. Heeft iemand ervaring met deze stichting? Ik heb heel veel brieven geschreven, geemaild en telefoontjes gepleegd. Ik kan er niet van slapen.

• ynna

Als ik jou was zou ik naar een advocaat stappen.

• Lizzy

Zo zie je maar weer, nooit in zee gaan met dat soort schuldhulpbureaus. Ga naar de gemeentelijke instantie voor je schulden! Er zijn heel veel negatieve verhalen over deze stichting. Neem een advocaat; als je een klein inkomen heb, heb je recht op gesubsidieerde rechtsbijstand.

• SSVL

Geachte,

Wanneer u werkelijk denkt dat hetgene is gebeurd zoals u beschrijft, dan vraag ik u vriendelijk dit met uw naam en klantnummer te mailen naar klacht@schuldenvrijleven.nl

Wij nemen dit hoog op en u krijgt gegarandeert antwoord. Zonder naam kunnen we echter niets.

Neem de proef op de som en u hoort van ons! We zoeken het tot op de bodem uit.

Groet

SSVL

• paars

De klacht heb ik inmiddels via email ingediend en ik hoop dat het opgelost word, want dan kan ik de stichting in een beter daglicht stellen en krijg ik weer betere nachtrust want het hakt er goed in hoor.

• Phr3ak

Hoop doet leven zullen we dan maar zeggen! ;)

http://wsnp.forumup.nl