Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Je huis verkopen en dan huren.

• WillemT.

Kent iemand een site of bedrijf dat huizen opkoopt en dat je er dan in kan blijven wonen om te huren? Ik had er 1 gevonden maar die doet alleen huizen van € 200.000.

Bedankt alvast.

• ynna

Informeer eens bij de woningbouwvereniging in je woonplaats. Die doen het ook weleens.

• WillemT.

Bedankt voor de tip maar dat is andersom, een huurhuis kopen van je huisbaas.

Ik bedoel mijn eigen huis verkopen en dan mijn eigen huis huren van de koper.

Vandaar dat ik in deze rubriek sta, het is mij nl. om het geld te doen.

• ynna

Dat bedoel ik ook. Er zijn woningbouwverenigingen die huizen kopen en vervolgens verhuren. Dit is echter wel van verschillende zaken afhankelijk maar vragen staat vrij. Nee heb je en ja kun je krijgen.

• WillemT.

O.k. bedankt, ik ga hier eens rondbellen of mailen.

• Terence

Dan zal je wel een behoorlijk gedeelte al afgelost moeten hebben,want de hele som moet toch terug gestort worden op 1 of andere manier.

• GJ

Hoi Willem,

Rorenstad BV in Zutphen koopt woningen en verhuurt deze weer aan de vorige eigenaar. Het is wel afhankelijk van de overwaarde die in je woning zit, dus verkoopwaarde minus de hypotheek die hebt afgesloten.

Groeten,

GJ

• WillemT.

Bedankt GJ bedankt voor je tip, ik ga ze eens Google-en en kijken of het mogelijk is.

• DE_GEKSTE

waarom zou je je koop huis gaan verkopen en dan huren je huis woord nu meer waard en als je een ander huis wil neem je eigen geld mee