Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

met spoed geld ndig

• vlindertje

wie o wie kan mij snel helpen.

ik ben met spoed opzoek naar iemand die mij 1000 euro kan lenen.

anders kan mijn dochtertje niet meer naar kinderdagverblijf.

ik heb al 2 keer mijn adres gewijzigd en nu is er dus al 2 keer niets van hun afgeschreven. daarop heb ik gebeld en weer mijn nieuwe adres doorgegeven en nu moet ik opeens 3 maanden gaan betalen deze week nog totaal is dat dus 1156 euro.

maar ik ben alleenstaand moeder en woon ook nog is particulier( omdat ik via de woningbouw geen huis toegewezen krijg)

ik wil die 1000 euro in 6 maanden terug betalen en dan ontvangt u in 2 maanden daarna nog 300euro(2x150euro) dat moet u maar zien als rente!

wie o wie wil mij helpen.

mvg

vlindertje

• Octopuss

Hoe wil je e.e.a. betrouwbaar laten verlopen?

• Lizzy

Je krijgt deze maand vakantiegeld, daarvan kan je het dan betalen. Ga GEEN geld lenen!!

• vlindertje

ik krijg mijn vakantiegeld maandelijks, heb t geld echt hard nodig

• vlindertje

alles zwart op wit zetten en zo snel mogelijk alles terug betalen

• vlindertje

ik wil een contract ondertekenen rente betalen alles maar bij de bank kan ik geen lening krijgen ivm mijn ex die gokverslaafd is en onze geZamelijke rekening behoorlijk heeft geplundert en schulden heeft gemaakt ook onder mijn naam.

en ik wil het mijn dochtertje allemaal besparen. zij heeft het al niet zo makkelijk met alle veranderingen in haar leven en nou wordt ze misschien ook nog van kinderdagverblijf afgehaald dat zijn haar enige dagen dat ze onder de mensen is.

• Lizzy

Kan je niet een betalingsregeling afspreken met de kinderopvang? Heb ik ook gedaan toen ik door omstandigheden even niet kon betalen.

• vlindertje

heb ik al geprobeerd maar volgens mij snappen ze het niet of willen ze het niet snappen.

ik zit elke dag met ze aan de telefoon

• Phr3ak

vlindertje schreef:

>

> heb ik al geprobeerd maar volgens mij snappen ze het niet of

> willen ze het niet snappen.

> ik zit elke dag met ze aan de telefoon

Ben je dan wel duidelijk genoeg in je bewoordingen ?

• Lizzy

Hmm, maar je had toch ook kunnen weten dat er een paar maanden niets is afgeschreven? Hou je je rekeningoverzicht niet bij? Buiten dat is het heel simpel: je moet een paar maanden achterstand betalen maar je kan het niet in een keer betalen, dus je stelt ze voor dat je nu een bepaald bedrag aanbetaalt en de komende maanden een bedrag, totdat je weer “bij” bent.